call تلفن : 1603613-0990

شرکتهای بزرگ تولید کننده لوازم تهویه مطبوع از قبیل کولرگازی، هر ساله با عرضه جدیدترین کالا و محصولات ، قدرت خود را با ارائه بهترین کولرگازی با قیمت های مناسب، به رخ حریفان خود در این زمینه می کشند. سال 2017 برای تولید کنندگان لوازم تهویه مطبوع، سالی بسیار شلوغ بود و با انبوهی از بهترین و جدیدترین محصولات خود پا در این زمینه گذاشتند. سال 2017 سال تولید جدیدترین فناوری ها و سیستمهای تهویه در این وسایل بود.

سیستم امتیاز دهی کولرهای گازی را شرکتهای معتبر نمره دهی با مراجعه به آرای عمومی و نظریات بهترین تکنسین ها، موسسات تحقیق، شرکتهای فن آوری و همچنین موسسات محیط زیست ارائه کرده اند.این تحقیقات گسترده و سیستم امتیازدهی پیشرفته و نتایج آن، نقش بسیار مهمی برای فروش این محصولات (به ویژه کولرهای گازی) و اقبال مشتریان از آنها را دارد.نتایج این رتبه بندی در تاریخ 15/6/2017 منتشر شد که به قرار زیر است:

- رتبه اول بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت دایکین

اولین رتبه در تولید لوازم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش متعلق به شرکت دایکین بود. شرکت دایکین، یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که با عرضه مدل ( بی نهایت ) از سری مدلهای کولر گازی دایکین رتبه اول را در این رده بندی کسب کرد. فناوری های جدید این سری اسپلیت دایکین ECO+ و SENSE بودند که انقلابی در زمینه تهویه مطبوع و سازگاری با محیط زیست محسوب می شد.



- رتبه دوم بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت سامسونگ

رتبه دوم را شرکت سامسونگ برای تولید سری کولر گازی های (مثلثی) بدست آورد که به خاطر پرتاب باد بالا و سیستم تصفیه هوای آن بسیار محبوب بود. البته سیستم خنک کنندگی بالای این سری از کولر گازی های مثلثی سامسونگ نیز بسیار موفق عمل می کند. شرکت سامسونگ یک شرکت کره ای است که به دلیل تولید لوازم خانگی و در سالهای اخیر گوشی ها و تبلتهای با کیفیت جایگاه بسیار مناسبی در بازار پیدا کرده است. طی سالهای اخیر گلایه ها از شرکت سامسونگ برای نداشتن یک کولر گازی با کیفیت بسیار بالا بود. این شرکت در سال 2017 با عرضه کولر گازی های سری مثلثی پاسخ بسیار محکمی به رقبای خود داده و جوابگوی مشتریان خود بوده است.



- رتبه سوم بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت ال جی

سومین شرکت در این رتبه بندی شرکت بزرگ ال جی بود که بخاطر تولید سری جدید کولر گازی آرت کول (هنر سرما) با فن آوری منحصر به فرد دوال کمپرسور و دوال اینورتر، در این زمینه خودنمایی کرد. ویژگی منحصر به فرد این دستگاهها سرمایش بسیار بالا و سریع به انضمام مصرف پایین و کیفیت بالای قطعات آن بود بطوری که به گفته بیشتر منتخبان، رتبه اول سزاوار شرکت ال جی بود. شرکت ال جی را می توان پیشرو ترین شرکت در عرصه لوازم خانگی - از جمله کولرگازی - در جهان دانست. این شرکت سالیانه با عرضه جدیدترین محصولات، آخرین سیستمهای روز دنیا و نبوغ خارق العاده مهندسان آن در تولید کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب، همواره اصل پاسخگویی به مشتریان را مد نظر قرار داده و به واقع پیشرو تکنولوژی هزاره سوم را می توان این شرکت دانست.



- رتبه چهارم بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت پاناسونیک

چهارمین رتبه در بین تولید کنندگان برتر کولرگازی و لوازم تهویه مطبوع برای شرکت پاناسونیک به خاطر مدل اسکای (آسمان) این شرکت بوده است. ویژگی منحصر به فرد این مدل سیستم پرتاب باد و کیفیت قطعات آن است. شرکت پاناسونیک یک شرکت ژاپنی است که با تغییر نام از ناسیونال (national) به (Panasonic) و عرضه محصولات با کیفیت ژاپنی در بین عموم مصرف کنندگان بسیار محبوب است. این شرکت هم در سالهای اخیر توانسته با ساخت کولرهای گازی درجه یک در بازارهای جهانی برای خود شهرت بیشتری در این زمینه بدست آورد.



- رتبه پنجم بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت هیتاچی

پنجمین مقام بهترین کولرهای گازی، در اختیار شرکت هیتاچی و آن هم برای تولید سری کولرهای گازی سلامت این شرکت بوده است. از خصوصیات بارز این مدل سیستم حفاظت از جریان هوا، مصرف پایین، تکنولوژی ISENSE و قدرت دستگاه می باشد. شرکت هیتاچی هم به مانند بیشتر تولید کنندگان برتر جهان در سال 2017 یک شرکت ژاپنی است که در بیشتر کشورهای جهان مراکز پخش و نمایندگی فعال دارد و به دلیل کیفیت بالای محصولات، مشتریان بسیاری داشته و در زمینه تولید انواع کولرهای گازی، موفق عمل کرده است.



- رتبه ششم بهترین برندهای کولرگازی

بهترین برندهای اسپلیت هایر

ششمین مقام در این رتبه بندی را شرکت هایر برای سری کولر گازی های (Haier Advanced Series) در اختیار دارد. فن آوری هوشمند دستگاه، پرتاب باد سه بعدی، تکنولوژی پرتاب باد بالا و سیستم تصفیه هوای با کیفیت از خصوصیات بارز این مدل کولرگازی است. شرکت هایر یکی از شرکتهای برتر تهویه مطبوع و لوازم خانگی در جهان است که در ایران با رغبت بسیار پایینی مواجه شده است. بیشترین دلیل در این مورد را نداشتن نمایندگی مخصوص برای این شرکت و معرفی اجناس آن است. کیفیت اجناس هایر haier در بیشتر کشورهای دیگر تایید شده و جای دارد مشتریان به یکی از با کیفیت ترین اجناس بازار یعنی کولرگازی های شرکت هایر، رغبت بیشتری پیدا کنند.