call تلفن : 1603613-0990

از جمله مهم ترین مسائل پیش از خرید تلویزیون سامسونگ تشخیص اصل بودن این دستگاه می باشد. امروزه انواع مختلفی از مدل های تلویزیون سامسونگ به بازار عرضه می شود که هریک از آن ها دارای فناوری های مختلفی می باشند. با توجه به تنوع بسیار زیادی که محصولات سامسونگ دارد و همچنین عرضه آن در تمامی کشور ها امکان تقلبی بودن آن افزایش یافته است.


معمولا برند هایی مانند سامسوگ و یا دیگر برند های معتبر جز هدف کلاهبرداران جهت ساخت و عرضه محصولاتی همچون تلویزیون سامسونگ به صورت تقلبی است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با فوت و فن های تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون سامسونگ آشنا سازیم.


راه های تشخیص این کار که ما به شما ارائه خواهیم داد مطمئن ترین راه برای تشخیص این موضوع می باشد. پس با ما همراه باشید.

قیمت تلویزیون سامسونگ


خرید از فروشگاه معتبر

پیش از هر چیزی می بایست این نکته را مد نظر قرار داد که خرید تلویزون سامسونگ می بایست حتما از فروشگاه های معتبر خرید انجام گیرد. برخی سودجویان با فریب مشتریان به بهانه قیمت پایین کالاهای تقلبی خود را با نام برند هایی همچون سامسونگ به مشتریان می فروشند که پس از مدتی کوتاه به دلیل بی کیفیت و تقلبی بودن دستگاه ، مشکلاتی برای آن بوجود خواهد آمد. بهانه جدیدی که کلاهبرداران جهت فروش محصولات تقلبی دارند شهر بانه می باشد. بانه به دلیل این که کالا بدون مالیات گمرک عرضه می شود قیمت تلویزیون سامسونگ و یا سایر دستگاه ها در این محل به مراتب پایین تر بوده. اما در این بین شرکت های متقلب بسیاری از کالاهای تقلبی خود را با نام خرید از بانه به مشتریان عرضه می کنند.


اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید ، فروشگاه اینترنتی بانه نیاز یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید لوازم خانگی از بانه می باشد. تضمین اصالت کالا به همراه قیمت منصفانه تنها بخشی از خدمات بانه نیاز به مشتریان می باشد.


بررسی مدل تلویزیون سامسونگ

یکی از بهترین راه ها پیش از خرید تلویزیون سامسونگ بررسی مدل دستگاه در اینترنت است. به طور مثال برای خرید تلویزیون 4k از بانه با برند سامسونگ می توانید مدل دستگاه مورد نظر خود را در گوگل سرچ کرده تا بتوانید در صورت اصل بودن این مدل را به همراه مشخصات و عکس های آن در وبسایت رسمی شرکت سامسونگ بیابید و آن را با دستگاهی که قصد خرید دارید مقایسه نمایید. معمولا با وارد کردن صحیح مدل دستگاه در گوگل اولین لینک مربوط به شرکت سامسونگ و تلویزیون مد نظر می باشد.


با استفاده از این روش علاوه بر تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ می توانید درباره سایر محصولات و لوازم خانگی همچون یخچال ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و... اطلاعات دقیقی کسب نمایید. عموما برند هایی نظیر سامسونگ ، سونی ، ال جی و یا دیگر برند های معروف جهانی تمامی مشخصات مدل های تولیدی خود را در وبسایت خود قرار می دهند.


مدل نوشته شدن برند سامسونگ و محل قرارگیری لوگو ، سریال نامبر دستگاه ( تطابق سریال نامبر روی جعبه با پشت تلویزیون) ، دفترچه راهنمای تلویزیون و... از جمله مواردی است که باید آن ها را مطابقت دهید.


سریال نامبر تلویزیون سامسونگ

تمامی محصولاتی که توسط شرکت ها تولید می شوند دارای یک سریال نامبر مشخص هستند. این سریال نامبر که معمولا از ترکیب حروف و ارقام می باشد بر روی جعبه تلویزیون سامسونگ و همچنین پشت دستگاه نوشته شده است. علاوه بر این می توان در قسمت منوی تلویزیون و مراجعه به قسمت ساپورت " Support" و سپس رفتن به قسمت "Contact Setting" سریال نامبر تلویزیون سامسونگ را پیدا کرده و آن را با بدنه و کارتن دستگاه مطابقت دهید.


حروف و ارقام نوشته شده در سریال نامبر تلویزیون سامسونگ هریک معانی خاص خود را دارد که به صورت اختصاری جهت شناسایی مدل تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. از اندازه و انواع صفحه نمایش تلویزیون تا سال تولید و ساخت چه کشوری در این سریال نامبر با استفاده از ارقام و حروف قابل شناسایی است. در تصویر زیر می توانید با معانی ارقام و حروف سریال نامبر تلویزیون سامسونگ آشنا شوید.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


بنابراین پیش از خرید تلویزیون سامسونگ تطابق سریال نامبر جهت اصل بودن دستگاه الزامی می باشد.


ارائه گارانتی توسط فروشگاه

فروشنده هایی که اقدام به فروش تلویزیون سامسونگ می نمایند برای تضمین اصالت کالای خود ملزم به گارانتی کردن محصولات خود می باشند. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش پیش از خرید تلویزیون سامسونگ توسط فروشنده یکی از راه های اصالت کالا می باشد.


جعبه های تقلبی پر زرق و برق

عموما کارتن های تلویزیون سامسونگ و یا سایر برند های معروف از جعبه هایی با سادگی هرچه تمام می باشد و تنها موارد مهم و اطلاعات تلویزیون بر روی آن ها درج شده است. اما تلویزیون های تقلبی بر روی جعبه خود جهت فریب مشتریان انواع و اقسام نوشته ها و عکس ها را چاپ کرده تا با این راه مشتریان فریب بخورند.


تمامی نکات ذکر شده پیش از خرید تلویزیون سامسونگ جز ضروری ترین موارد به حساب می آیند. در پایان چنانچه قصد خرید تلویزیون سامسونگ را داشته باشید می توانید با خیال راحت از نظر اصالت این کالا ، دستگاه خود را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز که اقدام به فروش محصولات از بانه می کند انجام دهید. انواع مدل ها با قیمت های مختلف تلویزیون سامسونگ در فروشگاه بانه نیاز موجود و قابل مقایسه می باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ از بانه به مراتب مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه ها بوده که این موضوع در کنار تضمین اصالت کالا ، بهترین خرید را برای مشتری حاصل می نماید.