call تلفن : 1603613-0990

امروزه تنوع بسیار زیادی در مدل های تلویزیون در بازار وجود دارد که به منظور انتخاب و خرید تلویزیون از بانه می توان با توجه به نیاز و ویژگی ها اقدام به خرید آن ها نمود. اما برخی از مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند که در مکان های خاصی می توان از آن ها استفاده نمود.یکی از جدید ترین تلویزیون های سامسونگ که در سال 2020 روانه بازار شده است تلویزیون تراس یا Terrace نام دارد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را برای فضای باز محل اقامت خود را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.


شرکت سامسونگ با توجه به موفقیت چشمگیری که در بازار تلویزیون در کنار دیگر رقبای خود مانند تلویزیون ال جی داشته است ، امروزه پا به  تولید تلویزیون هایی مناسب مکان های خاص به غیر از فضای داخلی ساختمان نموده است. تلویزیون سامسونگ مدل تراس یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زیر مجموعه گروه Life Style برند سامسونگ قرار گرفته است. اما این تلویزیون چه مزایا و ویژگی هایی دارد که این نام را برای آن در نظر گرفته اند؟


ویژگی های تلویزیون سامسونگ مدل تراس

اگر به اسم این مدل از تلویزیون سامسونگ دقت کرده باشید متوجه آن می شوید که این مدل مخصوص استفاده در تراس یا فضای باز می باشد. به همین دلیل با توجه به شرایط محیط می بایست دارای ویژگی های خاصی به منظور تطابق با محیط باشد. این امکانات و ویژگی ها در تلویزیون های معمولی که در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرند عمدتا وجود ندارد. از جمله مهم ترین ویژگی های تلویزیون تراس سامسونگ می توان به ضد آب بودن آن و همچنین ضد نفوذ گرد و غبار که با گواهینامه IP55 نامگذاری می شود اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود که بتوان از تلویزیون در محیط های باز بدون هیچ گونه مشکلی استفاده نمود.


از دیگر ویژگی های تلویزیون سامسونگ مدل Terrace می توان به میزان روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش اشاره نمود. با توجه به این که میزان نور در فضای باز بیش از محیط بسته می باشد ، استفاده از تلویزیون هایی با میزان روشنایی معمولی که مناسب داخل ساختمان می باشد کیفیت مناسبی را به بیننده ارائه نمی دهد. به همین دلیل شرکت سامسونگ میزان روشنایی مدل تراس خود را تا 2000 نیت افزایش داده است که می توان گفت بالاترین میزان روشنایی در بین سایر تلویزیون های بازار می باشد. به همین جهت تماشای تلویزیون در محیط باز را بسیار لذت بخش خواهد نمود.


پوشش ضد انعکاس به کار گرفته شده در این تلویزیون سبب می شود نور در صفحه نمایش منعکس شده و تصاویر بدون افت کیفیت به چشم بیننده برسد.


همچنین قدرت تازه سازی نرخ تصاویر در تلویزیون سامسونگ مدل تراس تا 240 هرتز افزایش یافته است که برای تماشای تصاویر پر حرکت و با سرعت از ایجاد هرگونه تاری جلوگیری می نماید و تصاویر بسیار واضح دیده خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه به منظور استفاده در فضای باز مانند تراس ، حیاط و... را داشته باشید تلویزیون تراس سامسونگ با توجه به ویژگی های منحصر به فردش ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تلویزیون سامسونگ مدل تراس


امکانات تلویزیون تراس سامسونگ

همانطور که گفته شد این تلویزیون بر اساس شرایط محیطی خاصی تولید شده است و به همین دلیل امکانات در نظر گرفته شده در آن نیست مطابق با محیط باز می باشد. ابعاد و حاشیه های دور تلویزیون بسیار ظریف بوده و از ضخامت بسیار کمی برخوردار می باشد (59 میلی متر). جهت راه انداختن تلویزیون سامسونگ تنها نیاز به اتصال دوشاخه به پریز می باشد و هیچگونه مراحل دیگری ندارد.


در این تلویزیون از گیرنده داخلی مخصوصی به نام “HDBaseT” استفاده شده است که با استفاده از آن می توان تنها با استفاده از یک کابل حتی (حتی با متراژ زیاد) صدای عالی و تصاویر با کیفیت 4K را انتقال داد.


صفحه نمایش به کار گرفته شده در این مدل از تلویزیون سامسونگ ترکیب و ادغام چند فناوری می باشد. ویژگی کنتراست بالای این دستگاه با استفاده از فناوری مخصوصی به نام Full Aray Local Dimming حاصل می شود که این فناوری با ادغام چند ویژگی حاصل شده است. ترکیب فناوری های کوانتومی ، پوشش مخصوص ضد انعکاس ، بهره گیری از قابلیتی با نام Ambinet Mode همگی در کنار هم سبب می شود این تلویزیون از بالاترین میزان کنتراست بهره مند شود. به منظور افزایش کیفیت تصاویر ، رنگ هایی با غلظت بالاتر و بالا بردن کنتراست از این مدل از تلویزیون سامسونگ از فناوری جدید دیگر به نام Quantum HDR 32X بهره گرفته است تا تماشای تصاویر را تا چندین برابر لذت بخش تر نماید.


قیمت تلویزیون سامسونگ مدل تراس

به دلیل جدید بودن و ویژگی های منحصر به فرد این مدل ، می توان گفت قیمت تلویزیون سامسونگ مدل تراس در مقایسه با دیگر مدل ها گران می باشد. اما با توجه به این که این تلویزیون قابل استفاده در محیط های خاص می باشد می تواند برای افرادی که نیاز به چنین تلویزیونی دارند انتخاب ایده آلی باشد. در بازار جهانی قیمت تلویزیون سامسونگ مدل تراس (55 اینچ) در حدود 3455 دلار می باشد که نسبت به سایر مدل های تلویزیون سامسونگ مانند تلویزیون QLED 4K قیمت بسیار بالاتری دارد.


اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید می توانید انواع گوناگونی از مدل های جدید این برند را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مشاهده ، مقایسه و در صورت نیاز خریداری نمایید. از مزایای خرید تلویزیون از بانه و از فروشگاه بانه نیاز می توان به تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب تلویزیون ها اشاره نمود.