call تلفن : 1603613-0990

یکی از جدیدترین تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی در سال 2022 تلویزیون F2 FIRE نام دارد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید احتمالا با تلویزیون های شیائومی رو به روش شده اید.این برند چینی که در بسیاری دیگر از لوازم خانگی اقدام به تولید محصولات خود می نماید ، توانسته است با پایین آوردن هزینه و کیفیت مناسب خود مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. خرید تلویزیون شیائومی از بانه گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.در این مقاله له بررسی مدل F2 FIRE 2022 شیائومی خواهیم پرداخت.


همکاری دو برند برای ساخت F2 FIRE

برند شیائومی در کنار غول فروش محصولات اینترنتی یعنی آمازون دست به همکاری زده اند و تلویزیون F2 FIRE را روانه بازار کرده اند.تلویزیون شیائومی مدل F2 FIRE 2 در سه سایز 43 ، 50 و 55 اینچی روانه بازار شده است که در میان سایر مدل های این برند می توان گفت جر تلویزیون های میان رده محسوب می شود.این تلویزیون بر خلاف اکثر مدل های تلویزیون شیائومی دارای سیستم عاملی متفاوت به نام FIRE OS 7.0 می باشد.


یکی از اصلی ترین ویژگی که خریداران تلویزیون شیائومی مدل F2 FIRE را به خود سوق داده است حاشیه های بسیار کم لبه های اطراف آن است(92 درصد از صفحه نمایش به پنل اختصاص داده شده است) که این موضوع سبب زیبایی هرچه بیشتر این تلویزیون شده است.

خرید تلویزیون از بانه


پردازنده و حافظه به کار رفته در F2 FIRE

حجم رم به کار گرفته شده در این تلویزیون 2GB می باشد و دارای 16GB حافظه داخلی در تمامی سایز ها هستند.پردازنده ی به کار رفته در این تلویزیون ARM Cortex-A55 است که با 4 هسته ای بودن خود قادر به سرعت نسبتا بالایی است.در کنار آن از پردازنده گرافیکی با نام Mali-G52 استفاده شده است که مخصوص تجزیه و تحلیل گرافیکی تلویزیون می باشد.بنابراین با بهره گیری از این پردازنده می توان انواع مختلفی از برنامه ها را بدون هرگونه مشکل اجرا نمود.


کیفیت و رزولوشن تصاویر

اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با کیفیت 4K را داشته باشید باید گفت این مدل از تلویزیون شیائومی در تمامی سایز های خود دارای کیفیت 4K می باشد و از انواع امکانات از جمله DCI-P3 ،HDR10 ، HLG ، MEMC(جلوگیری از تاری تصاویر) و... پشتیبانی می نماید.این تلویزیون دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی است که با توجه به رنج قیمتی میان رده ای که دارد امری طبیعی محسوب می شود.با توجه به فناوری های به کار رفته در این تلویزیون شاهد روشنایی بالاتر و همچنین عمق رنگ های تیره بیشتری هستیم.جزییات تصاویر نیز به صورت کامل و دقیق به نمایش در می آید.در مجموع تصاویر ارائه شده در این تلویزیون بر اساس قیمت و قابلیت های به کار رفته مناسب و قابل قبول می باشد.


ریموت کنترل هوشمند

تمامی مدل این این سری از تلویزیون شیائومی دارای ریموت کنترل هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی اکسا می باشند که می تواند به وسیله فرامین صوتی اقدام به انجام کارها بر روی تلویزیون نمود.میانبر هایی نظیر Youtube  و Netflix بر روی ریموت جهت دسترسی راحت تر به این برنامه ها تعبیه شده است و کار با آن بسیار راحت می باشد.با توجه به اینکه این ریموت به استفاده از بولوتوث ورژن 5 به دستگاه متصل می شود در تمامی زوایا و به صورت 360 درجه قابل استفاده می باشد.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


ارتباطات و اتصالات تلویزیون F2 Fire شیائومی

در این تلویزیون انواع مختلفی از روش های ارتباطی و همچنین اتصالات را از جمله 4 پورت HDMI ورژن 2.1 ، اتصالات DVB-T/T2 ، DVB-C ، DVB-S/S2 و... را شاهد هستیم که در کنار فناوری وای فای و بولوتوث ورژن 5 باید گفت حرف برای گفتن زیاد دارد.


سایر ویزگی ها و مشخصات تلویزیون F2 Fire شیائومی

با استفاده از انواع برنامه ها می توان این تلویزیون را به تلفن های همراه همچون تلفن های اندرویدی و یا آیفون متصل کرد.این تلویزیون برای این کار از برنامه های مختلفی نیر Miracast ، Apple Air Play و... پشتیبانی می نماید. همچنین این تلویزیون دارای دو اسپیکر 12 واتی قدرتمند است که در قیاس با قیمت تلویزیون شیائومی مدل F2 FIRE گزینه معقول و مناسبی به نظر می رسد.این اسپیکر ها از فناوری Dolby و همچنین DTS-HD پشتیبانی می نمایند.شاید در میان تمامی این امکانات جای Dolby Vision و Dolby Atmos خالی باشد که این فناوری های عموما در تلویزیون های بالا رده به کار گرفته می شود.


قیمت تلویزیون شیائومی مدل F2 FIRE

بر اساس ابعاد ارائه شده این تلویزیون ها در سه قیمت 399 یورو ، 449 یورو و 499 یورویی در سال 2022 روانه بازار شده اند. خرید تلویزیون شیائومی از بانه یکی از گزینه های همراه جذاب برای مشتریان محسوب می شود زیرا علاوه بر فناوری های مناسب و کیفیت بالا ، داری قیمت مقرون به صرفه تری هستند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید بهترین و جدیدترین مدل های روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا خریداری نمایید.