call تلفن : 1603613-0990

یکی از برند های پر سر و صدا در سال های گذشته برند چینی شیائومی می باشد. این برند به لطف تولید لوازم با کیفیت و به روز امروزه جایگاه و موقعیت بسیار ایده آلی را در بازار لوازم خانگی همچون تلویزیون کسب نموده است و با توجه به این موضوع توانسته است در بین 5 برند برتر تلویزیون قرار گیرد. اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را داشته باشید این مقاله راهنمای مناسبی برای شما عزیزان جهت خرید می باشد.


جذب مشتریان به منظور خرید تلویزیون شیائومی با توجه به استقبال گسترده ای که امروزه از آن شده است حقیقتی انکار ناپذیر است که یکی از مهم ترین دلایل این موضوع قیمت تلویزیون شیائومی می باشد که بر اساس قابلیت و کیفیت آن ها به مراتب ارزان تر از سایر برند ها همچون تلویزیون سامسونگ می باشد.


خصوصیات مهم و قابلیت های این تلویزیون ها از دیگر مسائلی است که پیش از خرید تلویزیون شیائومی می بایست به آن پرداخت.برخی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این تلویزیون به شرح زیر می باشد:

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون شیائومی

با توجه به برند تولید کننده تلویزیون و بر اساس قابلیت ها و ویژگی هریک ، سیستم عامل هایی متناسب با تلویزیون استفاده می شود که عموما اصلی ترین شرکت تولید کننده سیستم عامل برند گوگل و سیستم عامل اندروید مخصوص تلویزیون ها می باشد . Android TV امروزه در بسیاری از برند ها همچون تلویزیون ال جی ، سامسونگ ، سونی و... استفاده می شود و سیستم عامل تلویزیون های شیائومی نیز همین برند می باشد. استفاده از دستیار صوتی مخصوص اندروید و یا Google Chromecast در سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون شیائومی در کنار بسیاری دیگر از قابلیت ها مانند بهرمندی از بسیاری از اپلیکیشن ها ، اشتراک گذاری فایل های مختلف و... نیز تنها بخشی از قابلیت های مختل این تلویزیون می باشد که قدرت بالایی به آن داده است.


صفحه نمایش تلویزیون شیائومی

به منظور رقابت این تلویزیون با سایر برند های معتبر دنیا ، تلویزیون شیائومی در صفحه نمایش خود از فناوری های جدید نیز بهره می برد که برای نمونه می توان به قابلیت رفرش ریت 120 هرتزی آن ها اشاره کرد. در تلویزیون های بالا رده این برند شاهد این فناوری هستیم که قابلیت آن افزایش نرخ بازسازی و نوسازی تصاویر در هر ثانیه می باشد و لذت تماشای تلویزیون و یا استفاده از آن به منظور بازی کردن را بسیار بیشتر خواهد نمود.


با توجه به مدل های مختلف تلویزیون شیائومی شاهد کیفیت های متنوعی هستیم که در تلویزیون های رده بالا شاهد رزولوشن 4K و 8K هستیم که کیفیت بسیار بالایی دارند. روشنایی صفحه نمایش در تلویزیون شیائومی تا 2000 نیت می باشد که یکی از بالاترین میزان روشنایی در تلویزیون ها را برخوردار است. اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید می توان گفت به جرئت این تلویزیون های یکی از بهترین صفحه نمایش های بازار را در اختیار خود دارند.


ورودی و خروجی های تلویزیون شیائومی

به منظور اتصال تلویزیون به دیگر وسایل راه های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است که کاربر به راحتی با استفاده از هریک از آن ها دستگاه های مختلفی را به تلویزیون متصل نماید. از جمله این ورودی و خروجی ها می توان به پورت های HDMI ، USB ، LAN ، کامپوزیت ، کامپوننت و دیگر پورت ها که همگی از آخرین ورژن خود هستند اشاره کرد و استفاده از بلوتوث نیز یکی دیگر از روش های اتصال دستگاه های مختلف همچون تلفن همراه به تلویزیون شیائومی می باشد. بنابراین جهت خرید تلویزیون شیائومی نگرانی بابت پورت و اتصال تلویزیون به دستگاه ها وجود نخواهد داشت.

خرید تلویزیون از بانه


قیمت تلویزیون شیائومی

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین سیاست های برند شیائومی استفاده از جدیدترین فناوری ها در انواع دستگاه های خود با کمترین قیمت می باشد. بر همین اساس جهت خرید تلویزیون از بانه چنانچه دو نوع تلویزیون با قابلیت های یکسان از برندی همچون سامسونگ  را در کنار تلویزیون شیائومی قرار دهیم شاهد قیمتی به مراتب مناسب تر هستیم که یکی از مهم ترین دلایل خرید تلویزیون شیائومی و استقبال مشتریان از آن می باشد.


این موضوع در مدل های مختلفی از این برند همچون تلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S هستیم که کیفیت بسیار بالا و پا به پای تلویزیون های میان رده دیگر برند های معروف دارد اما قیمت تلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S بسیار مناسب تر از آن ها می باشد. با توجه به این موضوع مشتری قادر به خرید تلویزیون شیائومی با سایزی بزرگتر نسبت به برندی دیگر می باشد که از قابلیت های یکسانی بهرمند هستند.


در پایان می بایست به این نکته اشاره کرد که هر برندی و یا تلویزیونی دارای مزایا و معایبی می باشد که بسته به استفاده کاربر مورد اهمیت قرار خواهند گرفت. با توجه به این موضوع جهت خرید تلویزیون از بانه پیشنهاد می شود با مقایسه برند ها و قابلیت های مورد نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید تلویزیون نمایید. فروشگاه بانه نیاز یکی از بهترین فروشگاه ها جهت خرید تلویزیون از بانه می باشد که از مزایای این فروشگاه می توان به ضمانت اصالت کالا ، دارا بودن جدیدترین مدل ها و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد.