call تلفن : 1603613-0990

پیشرفت تکنولوژی به شکل سرسام آوری سبب ایجاد تغییر در سبک زندگی ما شده است به گونه ای که امروزه بسیاری از کارهای روزمره ما به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط وسایل و دستگاه های جدید قابل انجام می باشد. ماشین ظرفشویی یکی از آن دسته وسایل پر کاربرد برای خانه هر فردی می باشد و امروزه با توجه به مزایای بسیار زیاد و همچنین بهره گیری از فناوری های جدید در آن توانسته است مورد استقبال عمومی قرار گیرد.اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا جدیدترین فناوری های به کار رفته در این دستگاه ها را به شما معرفی نموده و با استفاده از این معلومات و نیاز خود اقدام به خرید بهترین ماشین ظرفشویی نمایید.


شاید به دلیل تنوع زیاد و شباهت های این دستگاه ها با یکدیگر ، خرید ماشین ظرفشویی از بانه امری گیج کننده باشد.علاوه بر این قسمت ماشین ظرفشویی نکته مهم دیگری است که می بایست به آن توجه نمود.بنابراین فناوری های به کار رفته در دستگاه مورد نظر شما حائز اهمیت می باشد.برند های مختلفی امروزه با استفاده از فناوری های مختص به خود اقدام به تولید ماشین ظرفشویی می نمایند که ما در ادامه به بهترین آن ها اشاره می نماییم.


فناوری TrueStream در ماشین ظرفشویی

یکی از فناوری های به کار رفته در ماشین ظرفشویی ال جی در مدل های جدید آن فناوری TrueStream می باشد که با استفاده از این فناوری علاوه بر شست و شو بهتر ظروف ، شاهد پایین آمدن مصرف انرژی خواهیم بود.به کمک این فناوری ظروف با استفاده از بخار آب تمیز خواهند شد که این موضوع تمیزی بهتر و پایین آمدن مصرف آب و برق را در پی خواهد داشت..در گذشته نکته ای که سبب عدم خرید ماشین ظرفشویی می شد این بود که این دستگاه ها قادر به تمیز کردن لکه های سخت از روی ظروف نبودند اما امروزه با کمک فناوری شست و شو با بخار آب می توان بیشتر لک و کثیفی های به جا مانده بر روی ظروف را به راحتی تمیز نمود.پس اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما ماشین ظرفشویی ال جی با فناوری TrueStream می باشد.

خرید ماشین ظرفشویی


فناوری زئولیت در ماشین ظرفشویی

هریک از برند های نام آشنا در تولید لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی در تلاش برای رقابت با سایر برند های مطرح هستند. این موضوع سبب می شود که شاهد فناوری های جدیدی در دستگاه های مختلف باشیم.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را داشته باشید ، می توانید از فناوری زئولیت ( Zeolite ) در دستگاه های جدید ظرفشویی بوش بهره مند گردید.این فناوری به گونه ای عمل می کند که با استفاده از یک سنگ معدنی به نام زئولیت می توان بدون نیاز به مصرف زیاد برق جهت خشک کردن ظروف پس از شست و شو ، ظروف را به طور کامل خشک و از ایجاد لکه بر روی آن ها پس از شست و شو جلوگیری به عمل آورد.این ماده معدنی دارای ویژگی دائم العمر بودن است و نیاز به تعویض آن نیست.بنابراین با استفاده از این فناوری می توان شاهد کاهش مصرف انرژی و همچنین تمیزی بهتر ظروف در ماشین ظرفشویی بوش بود.


فناوری دیوار آب یا Water Wall در ماشین ظرفشویی

برند سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات خانگی همواره در تلاش برای رقابت با سایر برند هلا بوده است. این موضوع سبب شده است که در بسیاری از دستگاه های این برند شاهد استفاده از فناوری های انحصاری باشیم.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ از بانه را دارید ، می بایست به این نکته اشاره کنیم که در مدل های جدید این دستگاه می تواند شاهد فناوری Water Wall بود که با بهره گیری از این تکنولوژی نحوه شست و شوی ظروف به طور کامل تغییر پیدا کرده است. این تکنولوژی به شکلی است که با استفاده از یک بازوی شوینده خطی ، کلیه فضای داخلی ماشین ظرفشویی تحت شعاع آن قرار خواهد گرفت و ظروف در هر نقطه از این فضا باشند به طور کامل شسته خواهد شد.


فناوری Half Load در ماشین ظرفشویی

اگر مقدار ظروف شما برای شست و شو زیاد نباشد و قصد شستند آن را در داخل ماشین ظرفشویی داشته باشید ، با استفاده از این فناوری می توانید تنها از بخشی از ظرفیت دستگاه برای جلوگیری از اتلاف مصرف آب و برق استفاده نمایید. این بدان معناست که با این برنامه می توان تنها قسمتی از محفظه شست و شو را فعال نمود تا صرفه جویی بر اساس تعداد ظروف به عمل آید. امروزه در بسیاری از برند ها از این فناوری استفاده می شود.برای بهره گیری از این فناوری هنگام خرید ماشین ظرفشویی از بانه به نام Half Load در مشخصات دستگاه مورد نظر خود توجه نمایید.

خرید ماشین ظرفشویی از بانه


فناوری Zone Booster در ماشین ظرفشویی

این فناوری را می توان در برخی مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ مشاهده کرد. به کمک این تکنولوژی می توان فرامین لازم به دستگاه را شخصی سازی کرد تا تنها تمرکز خود را بر روی قسمتی از فضای دستگاه(چپ ، راست ، بالا و پایین) جهت شست و شو بیشتر و بهتر ظروف قرار دهد. به کمک این فناوری می توان ظروف تمیز تری را داشته باشیم.


فناوری های ضد عفونی کننده ظروف

در هر یک از برند ها با استفاده از فناوری منحصر به فرد گنجانده شده در دستگاه ها شاهد انجام مراحل ضد عفونی ظروف بدون نیاز به مواد شیمیایی هستیم. برای مثال فناوری به کار رفته در ماشین ظرفشویی ال جی به منظور ضد عفونی کردن بدین شکل است که در کنار آب با حرارت بسیار بالا در برخی مدل های خود از لامپ های UV جهت ضد عفونی کردن هرچه بهتر ظروف استفاده می نماید. این موضوع در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی بوش نیز وجود دارد که به فناوری Sanitize معروف می باشد که با بهره گیری از آن دستگاه مدت زمان آبکشی ظروف را افزایش می دهد تا ظروف در دمای بالای 70 درجه به طور کامل ضد عفونی شوند.


فناوری های بسیار دیگری را امروزه در ماشین ظرفشویی ها شاهد هستیم که هریک از آن ها سبب آسودگی بیشتر ما و عملکرد بهتر دستگاه ها امروزی می شوند.در پایان اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را داشته باشید می توانید خرید خود را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا از فروشگاه بانه نیاز خریداری نمایید.