call تلفن : 1603613-0990

خرید کولر گازی ها از کولر گازی اسپلیت گرفته تا کولرگازی پنجره ای و حتی کولرگازی ایستاده، بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی را تشکیل می دهد. مسلما خرید کولرگازی چیزی نیست که این روزها با افزایش گرمای هوا در فصل های بهار و تابستان، بتوان از آن صرف نظر کرد. از این رو این مسئله به نوبه خود، در سالهای اخیر بسیاری از خانواده ها را به فکر خرید کولرگازی انداخته است. البته در این میان کولرگازی اسپلیت بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، به دلیل اینکه اغلب مدلهای جدید آن در کنار مزایای فراوان، علاوه بر سرمایش، قابلیت گرمایشی نیز دارند و برای فصل های سرد سال هم می توان از آنها در منزل و یا محل کار استفاده و محیط را کار و زندگی را گرم کرد. 

فروشگاه بانه نیاز کاملا بطور حرفه ای و تخصصی در این زمینه گام برداشته و جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود در سراسر ایران، توانسته در سالهای اخیر بهترین کولرگازی های موجود در بازارهای جهانی را همزمان در ایران هم عرضه کرده است و با افتخار توانسته با حداکثر کیفیت جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

خرید کولرگازی از بانه موضوعی بسیار حساس و مهم است، و عوامل مهمی مانند قیمت کولرگازی، بهترین مارک کولرگازی، برندهای سازنده، بهترین کولرگازی کم مصرف و همچنین نوع کولرگازی (مثلا پرطرفدارترین نوع کولرگازی که اسپلیت است) همه مورد توجه مشتریان و خریداران قرار گرفته و در این زمینه دست به تحقیق و بررسی پیش از خرید کولرگازی زده اند. همین نکته نشان دهنده اهمیت نحوه خرید و اینکه از کجا کولرگازی خریداری کنید و چقدر هزینه کنید را نشان می دهد. در این میان، ما با افتخار اعلام می کنیم که خرید کولرگازی از بانه نیاز، مزایای زیادی برای شما خریداران محترم دارد که عبارتند از:

- اصل بودن کولرگازی:

هنگام خرید کولر گازی از فروشگاه بانه نیاز این موضوع را باید بدانید که تمامی محصولات و از همه مهمتر تمام کولرهای گازی و اسپلیت های ما همه اصل هستند و اجناس ما هیچگاه شامل کولرگازی های درجه دو و یا درجه سه بی کیفیت، نمی شود. کولرگازی های بانه نیاز، محصول کشورهایی مانند آلمان، کره جنوبی و ژاپن هستند که با بهترین کیفیت تولید شده اند. برای این کولرگازی ها، ضمانت نامه اصیل بودن کالا صادر می شود. فروشگاه بانه نیاز برای این ضمانت، از اداره تعزیرات مجوزهای لازم را دریافت کرده و بنابراین اگر قصد خرید کولرگازی از بانه نیاز را دارید، خیالتان کاملا راحت باشد که کولرگازی های به فروش رفته، کاملا اصل و درجه یک هستند. هر یک از اجناس بانه نیاز دارای کدی هستند که حتی می توانید آنرا در وب سایت شرکت سازنده وارد کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.

- قیمت کولرگازی:

قیمت خرید کولرگازی از بانه نیاز، در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر لوازم خانگی، بسیار ارزان تر است. با خرید کولرگازی از بانه نیاز، بخشی از سرمایه خود را به آسانی پس انداز کرده و یک کولرگازی ارزان قیمت ولی با کیفیت بالا را بدست خواهید آورد. توصیه می کنیم در زمان خرید، قیمت کولرگازی را هم در نظر بگیرید.

- نصب کولرگازی:

نصب کولرگازی هم یکی از مزایای خرید کولرگازی از بانه نیاز است. پس از سفارش، همکاران نصاب ما به شهر و منزل شما آمده و سپس با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان، نصب کولرگازی را براحتی و کاملا رایگان، برای شما انجام خواهند داد.

- برندهای سازنده کولرگازی:

کولرگازی های بانه توسط بهترین برندهای سازنده کولرگازی ساخته شده اند. از جمله کولرگازی ال جی (LG)، کولرگازی اجنرال (o'general)، کولرگازی های سامسونگ (Samsung)، کولرگازی توشیبا (Toshiba)، کولرگازی هیتاچی (Hitachi)، کولرگازی بوش (Bosch)، کولرگازی گری (Gree)، کولرگازی میتسوبیشی (Mitsubishi) و غیره. شرکت های نام برده جزء بهترین تولید کنندگان کولرگازی هستند و بهترین کولرگازی های درجه یک و با کیفیت عرضه شده به بازار این شرکتها را در فروشگاه بانه نیاز می توانید براحتی پیدا کرده و سفارش دهید.

- نحوه پرداخت:

نحوه پرداخت هزینه خرید کولرگازی از بانه نیاز بسیار آسان است و لازم نیست تمام هزینه را نقدا پرداخت و یا سریعا واریز کنید. بلکه در ابتدا برای خرید کولرگازی از بانه نیاز، محصول مورد نظر را سفارش داده و پنج درصد از هزینه را در ابتدا به حساب بانه نیاز واریز کرده و سپس، منتظر تحویل و نصب کولرگازی می مانید. سرانجام بقیه هزینه را در زمان تحویل آن پرداخت خواهید کرد. از این طریق مشتریان هم مسلما احساس اعتماد بهتری خواهند داشت و از خرید کولرگازی  مورد نظر خود کاملا راضی بوده و در نهایت، به بهترین نحو ممکن صاحب کولرگازی درجه یک و مناسب خواهند شد.

- تنوع کولرگازی ها:

امکانات و ویژگی های متنوع و مختلف کولرگازی از جمله داشتن اینورتر در برخی از کولرگازی ها، تعداد پنل، عملکرد کولرگازی (داشتن قابلیت سرمایشی و گرمایشی)، فیلتر تصفیه هوا، نوع کمپرسور کولرگازی(از نوع روتاری یا T3)، نوع برق مصرفی (تک فاز) و داشتن تنوع رنگ کولرگازی (سفید، مشکی و یا طرح دار) از دیگر نکات مثبت خرید کولرگازی از بانه نیاز است و بنا به سلیقه و میل خود و همچنین امکانات مورد نیاز، بطوری که می توانید بنا به سلیقه و همچنین امکانات کولرگازی مورد نظر خود، آنرا از فروشگاه آنلاین بانه نیاز انتخاب و خریداری کنید.

- مصرف انرژی کولرگازی:

درجه بندی میزان مصرف انرژی کولرگازی هم مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. همانطور که در بخش های دیگر سایت بانه نیاز اشاره کردیم، رتبه مصرف انرژی کولرگازی از A+++ تا B متغیر است و کم مصرف ترین کولرگازی ها دارای رتبه انرژی A+++ هستند. متاسفانه بسیاری از فروشندگان در سالهای اخیر اقدام به نصب برچسب A+++ بر روی دستگاه هایی کرده اند که رتبه مصرف انرژی واقعی آنها در این حد نیست و مصرف انرژی آنها ممکن است حتی در حد A+ و یا A باشد. اما در فروشگاه بانه نیاز، ما با صداقت کامل در خدمت مشتریان گرامی هستیم و رتبه مصرف انرژی کولرگازی های بانه نیاز، همگی واقعی بوده و می توانید از صحت و درستی آنها کاملا مطمئن باشید.

- ارسال به سراسر کشور:

در هر شهری از کشورمان که سکونت دارید، می توانید پس از انتخاب و دیدن قیمت کولرگازی مورد نظرتان، براحتی جهت خرید کولرگازی از بانه نیاز، اقدام کرده و بعد از طی کردن روال ساده آن، کالای مورد نظر را در اسرع وقت از همکاران ما دریافت کنید. در هر کجای ایران که باشید، بانه نیاز به سرعت، کولرگازی سفارش داده شده را به دست شما مشتریان محترم، می رساند و همکاران ما نصب آنرا به آسانی برای شما انجام خواهند داد.

در پایان از شما خوانندگان عزیز و مشتریان محترمی که قصد خرید کولرگازی یا اسپلیت را دارید، دعوت می کنیم که از محصولات ما در فروشگاه بانه نیاز دیدن کنید. اگر قصد تهیه یک کولرگازی عالی با قیمت مناسب، کیفیت عالی و مصرف انرژی پایین را دارید، خرید کولرگازی از بانه نیاز را تجربه کنید.