call تلفن : 1603613-0990

شرکت سامسونگ در سال 2020 تلویزیون های خود را با ویژگی های منحصر به فرد وارد بازار کرده است که ما در این مقاله قصد داریم از بین محصولات جدید سامسونگ برترین تلویزیون ها را به شما معرفی نماییم. پس اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید این مقاله را از دست ندهید.


هر ساله شرکت سامسونگ به منظور رقابت جهانی بازار تلویزیون از بهترین و جدید ترین محصولات خود رونمایی می نماید و همواره در بین آن ها سورپرایز هایی از جدیدترین تکنولوژی ها به همراه دارد که سبب می شود علاقمندان بسیاری را برای خرید تلویزیون سامسونگ جلب نماید.در این مقاله به 6 تلویزیون برتر سال 2020 برند سامسونگ می پردازیم تا از بین انتخاب های خود برای خرید تلویزیون از بانه نیم نگاهی به این تلویزیون ها داشته باشید.


1. تلویزیون سامسونگ مدل QN55Q8F

تلویزیون سامسونگ مدل QN55Q8F در سال 2020 وارد بازار شد و توانست طرفداران بسیاری به خود جلب نماید. این تلویزیون 55 اینچی با بهره گیری از تکنولوژی QLED که جز بهترین تکنولوژی های بکار رفته در تلویزیون های سامسونگ می باشد بهترین کیفیت ممکن را برای بیننده به ارمغان می آورد.استفاده از صفحه نمایش با وضوح HDR در این تلویزیون سبب شده است که بالاترین میزان کیفیت را در آن شاهد باشیم. علاوه بر این تکنولوژی QLED سبب ایجاد رنگ های غنی و عمیق می شود. بنابراین بالاترین میزان کیفیت رنگی را در این مدل از تلویزیون سامسونگ شاهد هستیم.


در کنار کیفیت کارایی و پردازنده این دستگاه امکانات فوق العاده ای را برای خریدار فراهم می آورد که می تواند دلیل مهم دیگری برای خرید آن باشد. طراحی تلویزیون QN55Q8F  سامسونگ بسیار ساده و مینیمال می باشد و از کمترین میزان حاشیه در اطراف صفحه نمایش برخوردار است.اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید ، این مدل 2020 می تواند پاسخگویی تمامی نیازهای شما باشد.

خرید تلویزیون از بانه


2. تلویزیون سامسونگ مدل UN65NU8000FXZA UHD

کیفیت 4K صفحه نمایش سری هشتم تلویزیون های سامسونگ سبب ایجاد وضوحی مثال زدنی در آن شده است که می توانید بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نماید. این تلویزیون با قدرت رفرش ریت 120 هرتزی و استفاده از تکنولوژی هایی همچون HDR10 و HDR+ توانسته است یکی از قدرتمند ترین صفحه نمایش های حال حاضر بازار را خلق نماید. اشباع رنگ فوق العاده تصاویر در این تلویزیون قطعا شما را برای خرید تلویزیون سامسونگ NU8000 جلب می نماید.


بدلیل استفاده از سرعت رفرش ریت 120 هرتزی و تقویت آن تا 240 فریم ایجاد تار شدن در هنگام پخش تصاویر به حداقل رسیده و شاهد تصاویر بسیار شارپی خواهیم بود. این موضوع سبب می شود تلویزیون NU8000 سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تلویزیون ها برای گیمر ها لقب گیرد. استفاده از سیستم های نوین هوشمند در این تلویزیون امکان بهره گیری از برخی مزایا همچون دسترسی مستقیم به برنامه پخش موسیقی را فراهم می نماید که در کنار کنترل هوشمند سایر وسایل خانه به وسیله آن می تواند بهترین گزینه برای علاقمندان به خرید تلویزیون سامسونگ باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


3. تلویزیون سامسونگ مدل UN32N5300AFXZA

این مدل از تلویزیون 32 اینچی سامسونگ جز مدل های ارزان قیمت اما با کیفیت برند سامسونگ می باشد. برند سامسونگ بر اساس نیاز و بودجه مشتری هر ساله بهترین و با کیفیت تریم مدل های خود را به بازار عرضه می کند که ایم ندل از تلویزیون سامسونگ یکی از آن دسته محصولات می باشد.از مزایای این تلویزیون می توان به تکنولوژی LED 1080 پیکسل ، فناوری  Ultra Clean View (ایجاد واضح ترین تصاویر) ، رفرش ریت 60 هرتزی و پردازنده 4 هسته ای اشاره کرد که در نوع خود نسبت به قیمت ارزان آن فوق العاده به نظر می رسد. قیمت تلویزیون سامسونگ مدل N5300 به گونه ای است که متقاضیان بیشتری را به خود جلب می نماید و این امر مهم ترین مزیت آن در کنار تکنولوژی های بکار رفته در آن است.

خرید تلویزیون سامسونگ


4.تلویزیون سامسونگ مدل QLE55Q7FN

این تلویزیون 55 اینچی جز برترین تلویزیون های سامسونگ با فناوری QLED می باشد. علاوه بر زیبایی منحصر به فرد این سری از تلویزیون های سامسونگ ، کلیه فناوری های روز دنیا در آن توانسته است خود را همانند یک ابر قهرمان نشان دهد. رنگ ها و کنتراست تصویر به لطف فناوری QLED و HDR از بالاترین میزان برخوردار می باشد که در کنار ایجاد رنگ سیاه بسیار عمیق و عدم انعکاس تصاویر در صفحه نمایش ، این تلویزیون را به یک شاهکار مبدل نموده است.سیستم هوشمند و دستیار صوتی به کار رفته در این تلویزیون نیز می تواند تا حد بسیار زیادی شما را ترغیب به خرید تلویزیون سامسونگ مدل QN55Q7FN بنماید.

خرید تلویزیون


5. تلویزیون سامسونگ مدل UN55LS03NAFXZA

در این مدل تلویزیون سامسونگ شاهد منحصربفرد ترین طراحی از سری تلویزیون های سامسونگ می باشیم. این مدل شبیه به هیچکدام از تلویزیون هایی که تاکنون دیده اید نیست و مانن یک قاب عکس طراحی شده است. کیفیت صفحه نمایش 4K  ، داینامیک رنج بالا ، ایجاد غلظت رنگ بیشتر و... همگی سبب شده است این تلویزیون یک اثر هنری را بر روی دیوار خانه شما خلق نماید.


سنسور های حرکتی به کار رفته در این دستگاه قادر است با حرکت افراد تصاویر مورد علاقه شما در تلویزیون را حرکت دهد . این دستگاه به عنوان یکی از هوشمند ترین تلویزیون های سامسونگ معرفی شده است تا این حد که شما می توانید رنگ فریم دور تلویزیون را بر اساس علاقه خود تغییر دهید.

خرید تلویزیون از بانه


6. تلویزیون سامسونگ مدل UN40NU7100FXZA

اگر قصد خرید تلویزیون از بانه در سایز های کوچک را دارید این مدل از تلویزیون سامسونگ در کنار ویژگی های ممتاز می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. کیفیت صفحه نمایش بکار رفته در این تلویزیون 4K بوده و از مجهز به فناوری LED t HDR 7 , HDR10+ برای صفحه نمایش خود می باشد. این ویژگی ها در صفحه نمایش کوچک تصاویر خیره کننده ای را به ارمغان خواهد آورد. رنگ های این تلویزیون به دلیل استفاده از فناوری PurColor جذاب تر از سایر مدل ها مشاهده می شود که قادر به ایجاد میلیون ها رنگ می باشد.این تلویزیون را می توان بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک همچون اتاق خواب بر شمرد.

خرید تلویزیون


در پایان اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید و علاوه بر این برند انتخابی شما برای خرید تلویزیون سامسونگ می باشد می توانید جدیدترین مدل های این برند را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مشاهده و خریداری نمایید.