call تلفن : 1603613-0990

بسیاری از علاقه مندان این روزها عباراتی مانند جدیدترین یخچال ال جی (LG) در اینترنت جستجو می کنند. این امر تنها به افرادی که قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارند، محدود نمی شود بلکه به دلیل کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت بزرگ کره ای، به ویژه در زمینه ساخت محصولات خانگی، امکانات و قابلیت های فراوان و قیمت های مناسب است. 

شرکت ال جی طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورهای جهان دارد و امروزه یخچال فریزر ال جی جزو پر فروش ترین یخچال فریزرها به شمار می رود. از این رو معمولا کسانی به دنبال خرید یکی از بهترین برندهای یخچال هستند، یکی از اولین نامهایی که به ذهن آنها می رسد، خرید یخچال LG است. اما باید دید این امر چه دلیلی دارد؟ چه چیزی موجب افزایش محبوبیت این یخچال فریزرها شده است؟

یکی از مهمترین دلایل، ویژگی ها و امکانات مناسب این یخچال فریزرها است. با رشد علم و پیشرفت فناوری های بکار رفته در ساخت این محصولات، شرکت ال جی نیز توانسته قابلیت های جدیدی را در تولیدات خود تعبیه کند که هر یک کاربردی جداگانه دارند و استفاده بهینه و آسان تر از یخچال فریزر کمک زیادی می کنند. در ادامه به بررسی تعدادی از مهمترین قابلیت ها و ویژگی های یخچال فریزرهای جدید تولید شده توسط شرکت ال جی می پردازیم. ناگفته نماند که برخی از این قابلیت ها و امکانات در تولیدات مشابه سایر شرکتها وجود ندارند و یا در صورت وجود، کیفیت و بازدهی آنها به خوبی یخچال های ال جی نیست. 


ویژگی های یخچال فریزرهای جدید ال جی:

اگر قصد خرید جدیدترین محصولات این شرکت را دارید می توانید از میان یخچال های ساید بای ساید یا دوقلو تولید شده توسط این شرکت دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه شرکت ال جی همچنان به تولید هر دو نوع می پردازد و به همین جهت خریداران نیز حق انتخاب دارند. یعنی چه قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید را داشته باشید و یا قصد خرید یخچال فریزر دوقلو در هر دو حالت، می توانید از میان تولیدات شرکت ال جی دست به انتخاب بزنید. 

اما از مهمترین و بهترین خصوصیات و امکانات این یخچال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


- سیستم door in door:

یخچال هایی که دارای چنین بخشی هستند در واقع دارای فضایی جهت نگهداری نوشیدنی ها می باشند که برای دسترسی به آنها نیاز به باز کردن در اصلی یخچال نیست و به این ترتیب با جدا بودن این بخش از بخش های دیگر یخچال، در مصرف انرژی نیز بطور میانیگن حدود چها درصد صرفه جویی می شود. به همین جهت از زمان معرفی یخچال Door In Door ال جی تاکنون این یخچال ها جزو پر فروش ترین یخچال فریزرهای تولید شده توسط این برند بزرگ بوده اند. 


- کمپرسور خطی (linear compressor) :

شرکت ال جی یکی از نخستین شرکتهایی بود که در یخچال فریزرهای خود از کمپرسورهای خطی استفاده کرد. امروزه یکی از برگ های برنده این شرکت در بازارهای جهان، وجود همین نوع کمپرسورهاست. وجود کمپرسور خطی در یخچال ها مزایای زیادی دارد از جمله:

کاهش قابل توجه صدا و نداشتن لرزش یخچال
بازدهی عالی
استهلاک بسیار کم
دوام زیاد
صرفه جویی در مصرف انرژی یخچال تا میزان پنجاه و یک درصد (بطور تقریبی)


ویژگی های یخچال فریزرهای جدید ال جی


- سیستم های تصفیه و جریان دهنده هوا:

در یخچال های جدید ال جی امکانات و سیستم های متعددی تعبیه شده که جهت بهبود وضعیت جریان هوای محفظه آن و همچنین باکتری زدایی به عملکرد هر چه بهتر یخچال در خنگ نگه داشتن مواد غذایی و حتی نوشیدنی ها کمک می کنند. در این زمینه می توان به این موارد اشاره کرد:

سیستم هایجین فرش (hygiene fresh) که موجب از بین بردن باکتری ها و بوی مواد غذایی در یخچال می شود.
سیستم جریان هوای مدلهای جدید یخچال های ال جی که موجب می شود جریان هوای سرد بطور کامل و یکسان در تمام طبقات آن پخش شود. به این ترتیب تقریبا تمام مواد غذایی در طبقات مختلف، بطور یکدست خنک و سالم باقی می مانند. 
تکنولوژی moist balance crisper که موجب متعادل نگه داشتن رطوبت مواد غذایی در یخچال می شود. همچنین کشوهایی به نام fresh balancer که از طریق حفظ و متعادل نگه داشتن رطوبت، جهت نگهداری میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. 
سیستم fresh 0 zone که موجب می شود دما در حدود صفر درجه در محفظه دارای این قابلیت، ثابت بماند. 
سیستم cool select zone جهت انتخاب میزان سرمایش دستگاه.


- سیستم های یخساز و آبریز:

از یک یاز بخش های مهم یخچال فریزر از دید بسیاری از علاقه مندان به خرید یخچال ال جی، وجود سیستم ها و دستگاه های یخساز و همچنین آبریز مناسب آنهاست. با استفاده از این سیستم می توانید براحتی از آب تصفیه شده توسط فیلترهای یخچال و همچنین یخ تولید شده استفاده کنید. 


- سنسورهای یخچال:

یکی از مزایای یخچال فریزرهای LG برای خریداران، وجود سنسورهای (حسگرها) پیشرفته در آنهاست. این سنسورها به ثابت نگه داشتن دمای یخچال و فریزر کمک زیادی می کنند و موجب می شوند که از گرم شدن و یا بیش از حد سرد شدن دمای آن جلوگیری شود. 


- عیب یابی هوشمند:

یکی از نکات جالب بسیاری از یخچال فریزرهای جدید به خصوص یخچال های ال جی، وجود سیستم های پیشرفته عیب یابی در آنهاست که بطور هوشمندانه در صورت بروز هر گونه اشکال در عملکرد یخچال فریزر می توان براحتی از طریق موبایل خود مشکل را براحتی متوجه شده و اقدام به برطرف کردن آن کرد. این سیستم Smart ThinQ نام دارد و یکی از بهترین سیستم ها و تکنولوژی های هوشمند عیب یابی در محصولات خانگی است. 


- فیلترها:

یخچال ها امروزه دارای فیلترهای مختلفی هستند. از جمله فیلترهای بوگیر و یا ضد آب که برای بسیاری از خریداران یخچال فریزرهای ال جی، مناسب و مفید هستند. به ویژه جهت استفاده کسانی که مواد غذایی مختلفی را نگهداری می کنند. از جمله فیلتر Fresh air که کمک زیادی به تصفیه هوای درون محفظه یخچال می کند. 


ویژگی های یخچال های جدید LG


- روشنایی ال ای دی (LED) : 

یکی دیگر از مزایای این یخچال ها برای کسانی که قصد خرید یخچال فریزر LG از بانه را دارند، وجود لامپ های led در آنهاست. این لامپ ها با مصرف بسیار کم و بهینه انرژی، فضای درون یخچال و فریزر را هنگام باز کردن درب آن کاملا روشن نگه می دارند. 


- فناوری بدون برفک :

اگر نگران برفک یخچال (Freezer frost) هستید، دیگر جای نگرانی نیست. چرا که خوشبختانه از این نظر هم شرکت ال جی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با طراحی پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در فریزرها، جلوی تشکیل هر گونه لایه یخ را در این محیط بطور کامل بگیرد. 


- سیستم های انجماد و سرمایش سریع:

داتشن قابلیت انجماد سریع (super freeze) و یا سرمایش سریع (super cool) کمک بزرگی به جهت نگهداری از برخی مواد غذایی حساس که ممکن است در دمای عادی سریع تر خراب و یا فاسد شوند، می کند. به خصوص در فصل های گرم سال بهار و تابستان. بنابراین وجود چنین سیستم هایی نیز برای کسانی که قصد خرید یخچال فریزرهای ال جی را دارند، می تواند یک امتیاز محسوب شود. به ویژه برای خانواده ها. 


- طراحی بدنه:

یکی دیگر از ویژگی های یخچال های جدید LG طراحی جالب و بسیار زیبای بدنه آنهاست. نکته ای که مسلما برای بسیاری از جوانان و خانواده ها خوشایند است. لذا اگر در وب سایت های اینترنتی و یا فروشگاه های آنلاین یخچال جدید ال جی با بدنه ای دارای طرح گل و گیاهان و یا طرح های جذاب و دیدنی را مشاهده کردید، تعجب نکنید. 

البته در کنار تکنولوژی ها، قابلیت ها و امکانات معرفی شده در این مقاله توصیه می کنیم که حتما به نکات استفاده از یخچال نیز توجه کنید تا بتوانید پس از خرید یخچال فریزر جدید از بانه، بهترین استفاده را از آن ببرید.