call تلفن : 1603613-0990

شرکت سامسونگ (Samsung) یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین ظرفشویی در جهان است. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد، این روزها قصد خرید دستگاه ظرفشویی از بانه را دارید، محصولات شرکت سامسونگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما و خانواده شما باشد. به ویژه برای بسیاری از خانمهای خانه دار که به دلایل متعددی از جمله داشتن مشغله فراوان و یا خستگی ناشی از زندگی روزمره، نیاز مبرمی به استفاده از ماشین ظرفشویی در منزل خود دارند و از طرف دیگر کیفیت شستشو و مسائل دیگر در این حیطه، برای آنها اهمیت زیادی دارد. 

با توجه به رقابت های شدیدی که در بازارهای بین المللی جهت در دست گرفتن بازارهای جهانی ماشین های ظرفشویی در جریان است هر یک از شرکتهای بزرگ و معتبر تولید کننده سعی می کنند تا هر ساله بهترین محصولات خود را با بهره گیری از جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز جهان تولید کرده و گوی سبقت را از رقبا بربایند. در این میان افزایش کیفیت و راندمان ماشین ظرفشویی های جدید و همچنین کاهش قیمت آنها مسئله ایست که در راس توجه مدیران این شرکتها و کمپانی های بزرگ بین المللی قرار گرفته است. به همین دلیل شرکتهایی مانند سامسونگ که جزو بهترین برندهای ماشین ظرفشویی محسوب می شوند، نیز در تلاش هستند تا بخش عمده بازار را در دست خود نگه داشته و حتی با ارائه محصولات جدید و مشتری پسند، محبوبیت برند خود را افزایش دهند. 

به همین جهت در این بخش سعی می کنیم تا تعدادی از آخرین مدلهای ظرفشویی سامسونگ و امکانات و ویژگی های آنها را به شما معرفی کنیم تا چنانچه قصد خرید هر یک از جدیدترین تولیدات این شرکت را دارید، براحتی بتوانید مدل ماشن ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب و سپس در صورت تمایل خریداری کنید:


مشخصات آخرین مدل ظرفشویی های سامسونگ:

در ابتدا به سراغ ویژگی های جدیدترین ظرفشویی های سامسونگ می رویم. آگاهی از این ویژگی ها و مشخصات کلی این دستگاه ها، می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب شما داشته باشد:

نوع شستشو
زمان بندی شستشو 
تعداد طبقات دستگاه ظرفشویی
نوع روکار یا توکار
طراحی بدنه و رنگ ماشین ظرفشویی
داشتن امکاناتی مانند سنسورها، نمایشگر و یا دکمه لمسی
سیستم های مختلف شستشو
میزان تولید صدا


آخرین مدل ظرفشویی های سامسونگ


این معیارها و فاکتورها و همچنین نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی از دید بسیاری از فروشندگان و مشتریان اهمیت زیادی دارند. چرا که هر کدام تاثیر زیادی در کیفیت نهایی این دستگاه ها و نحوه کاربری آنها در خانه ها دارد. به همین جهت اگر حتی به دفترچه های راهنمای خرید ماشین ظرفشویی های جدید سامسونگ توجه کنید، متوجه خواهید شد که تقریبا تمام و یا بیشتر موارد اشاره شده بالا برای هر یک از محصولات جدید این شرکت بررسی و درباره کمیت و کیفیت آنها برای علاقه مندان به خرید ظرفشویی های جدید، توضیح داده شده است. 

البته در این زمینه علاوه بر وب سایت بانه نیاز در صورت تمایل می توانید با جستجو در اینترنت مشخصات جدیدترین ماشین ظرفشویی های سامسونگ را در وب سایت این شرکت پیدا کنید و توضیحات نوشته شده در رابطه با مشخصات و امکانات آنها را مطالعه کنید. در ادامه تعدادی از این ویژگی های مهم را به اتفاق بررسی می کنیم:


- قفسه های انعطاف پذیر:

این قفسه ها که به آنها قفسه های بارگذاری سریع گفته می شوند، انواع ظروف، بشقاب ها، قابلمه ها، قاشق، چنگال، کاردهای بزرگ و کوچک و سایر لوازم آشپزخانه با سایزهای مختلف را می توان در آنها قرار داد تا شسته شوند و حتی جهت شستشوی ظروف بسیار بزرگ این امکان وجود دارد تا در ماشین ظرفشویی های جدید سامسونگ، طبقه سوم از جا درآورده شود تا جا برای قرار دادن ظروف و یا قابلمه های بزرگ در مخزن شستشو، باز شود. مزیتی بزرگ که موجب افزایش و همچنین سهولت کاربری این دستگاه ها می شود. 


جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ


- برنامه های شستشو:

یکی از مزایای مدلهای جدید دستگاه های ظرفشویی سامسونگ این است که در آنها سیستم های پیشرفته و بسیار مناسبی جهت شستشوی بهینه تعبیه شده که از مهمترین برنامه های آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه شستشوی قدرتمند (Zone Booster)
برنامه شستشوی سریع
سیستم ضدعفونی کردن ظروف
برنامه شستشو با نصف ظرفیت مخزن دستگاه (Dual Zone Wash)
سیستم شستشوی بهداشتی
قابلیت شستشو با تاخیر یک الی بیست و چهارساعته (Delay Wash)

وجود امکاناتی مانند تایمرهای الکترونیکی و همچنین برنامه ها و سیستم های پیشرفته و جدید اشاره شده در موارد بالا، کمک بسیار زیاید به کاربری هرچه بهتر و با کیفیت تر دستگاه های ظرفشویی می کنند. 

همچنین وجود سنسورهای مختلف با درجه حساسیت بالا که حتی برخی از آنها براحتی کوچکترین نشت آب را ثبت و در عمل مانع از بروز هرگونه مشکل در دستگاه می شوند. در این رابطه مقایسه مصرف آب ماشین ظرفشویی های جدید سامسونگ با محصولات شرکتهای رقیب به خوبی نشان می دهد که حتی در این زمینه هم، این کمپانی پیشتاز است. 

نکته جالب اینجاست که بعضی از سیستم ها و قابلیت های ماشین ظرفشویی های جدید سامسونگ را در تولیدات بسیاری از برندهای رقیب وجود ندارند و یا دارای عملکرد پایین تری نسبت به محصولات سامسونگ هستند. همین نکته به خوبی قدرت و توانمندی های این شرکت بزرگ کره ای را در تولید محصولات درجه یک خانگی را به خوبی نشان می دهد. 


طراحی بدنه ماشین ظرفشویی های جدید سامسونگ:

طراحی محصولات جدید این شرکت به ویژه دستگاه های ظرفشویی آن، بسیار استادانه و حرفه ای انجام شده است. بطوری که حتی بدنه این دستگاه ها نیز با طراحی جالب و ساخته شدن از فولاد ضد زنگ و داشتن قابلیت ضد لک موجب محبوبیت هرچه بیشتر این محصولات در بازارها شده است. تنوع رنگ و طرح های کاربرپسند و زیبا موجب افزایش محبوبیت این محصولات برای خانواده ها شده است. 

جهت آگاهی و خرید جدیدترین ظرفشویی های سامسونگ از بانه با قیمت های مناسب می توانید همیشه به سایت ما سر بزنید و بصورت آنلاین اقدام به خرید کنید.