call تلفن : 1603613-0990

از جمله قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لوازم صوتی تصویری برند سونی می باشد. مقر اصلی این شرکت در کشور ژاپن واقع شده است اما از سال 2009 تغییراتی در تولید برخی از لوازم این برند ایجاد شد که بر اساس آن تولیدات لوازمی همچون تلویزیون در سایر کشور های دنیا انجام شد. بنابراین مونتاژ تلویزیون سونی امروزه در کشورهای مختلفی انجام می گیرد. امروزه بسیاری از شرکت به منظور کاهش هزینه های تولید اقدام به انجام این کار می نمایند. اگر قصد خرید تلویزیون سونی از بانه را دارید جهت اطلاع از کشورهای تولید کننده این برند با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


شرکت های مونتاژ کننده شخص ثالث

شرکت های مختلفی امروزه به عنوان شرکت های شخص ثالث اقدام به تولید و مونتاژ دستگاه های الکتریکی همچون سونی را می نمایند که از معروف ترین آن ها می توان به شرکت "فاکسکان" اشاره کرد. این شرکت با بسیاری از شرکت های غول لوازم الکترونیکی قرارداد داشته که از بارز ترین آن ها می توان به برند هایی همچون سونی ، شیائومی ، بلک بری ، اپل و... اشاره کرد.این شرکت در کشورهای مختلفی شعبات متعددی دارد و تولیدات خود را در آن ها انجام می دهد.امروزه این شرکت در حدود 50% از کل لوازم الکتریکی دنیا را تولید می نماید که سهم بسیار بزرگی از این حیث دارد.


کشورهای تولید کننده تلویزیون سونی

تلویزیون سونی نیز امروزه در کشورهای مختلفی نظیر هند ، روسیه ، چین ، مکزیک ، اسلواکی و... تولید می شوند که در کنار تولیدات این شرکت در کشور ژاپن و مالزی سهم زیادی را به خود اختصاص می دهند. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید چنانچه با نام چنین کشورهایی بر روی دستگاه به عنوان سازنده آن مواجه شدید تعجب نکنید.نکته ای که مطرح است کیفیت تولید تلویزیون سونی در کشورهای مختلف می باشد. در ادامه به کیفیت تلویزیون سونی در این کشورها خواهیم پرداخت.

خرید تلویزیون سونی از بانه


تلویزیون سونی ساخت کشور هند

با توجه به جمعیت بالای کشور هند و تعداد زیاد کارگر این کشور گزینه مناسبی برای احداث خط تولید لوازم الکتریکی محسوب می شود. با توجه به کمبود کار و جمعیت بالا این کشور دائما در تلاش جهت جذب سرمایه گذاری از دیگر کشورها جهت رشد و رونق اقتصادی می باشد.شرکت فاکسکان یکی از آن شرکت هایی است که کشور هند جهت افزایش سرمایه گذاری در کشور با آن قرارداد امضا کرده است.


تلویزیون سونی ساخت کشور هند تنها در کشور هند عرضه می شود و جهت خرید تلویزیون سونی ساخت کشور هند به دلیل عدم صادرات آن به سایر کشور ها ممکن است به مشکل مواجه شوید و به ندرت یافت شود.


تلویزیون سونی ساخت کشور اسلواکی

از سال 1996 کارخانه ای در شهر ترناوا در این کشور اقدام به تولید قطعات تلویزیون می نمود. با احداث کارخانه جدیدی در سال 2007 و در شهر نیترا کشور اسلواکی به مرور کارخانه قدیمی مونتاژ تعطیل شد و امروزه کارخانه تولید تلویزیون سونی در شهر نیترا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تلویزیون سونی در دنیا شناخته می شود. این کارخانه تا پیش از سال 2010 یکی از اصلی ترین تولید کنندگان تلویزیون سونی و صادر کننده آن به تمام اروپا شناخته می شد. به مرور زمان و از سال 2010 به بعد به دلیل کاهش میزان فروش ، این کارخانه به شرکت "فاکسکان" تایوان فروخته شد.


امروزه تلویزیون های سونی تولید شده در این کارخانه یکی از پرفروش ترین کارخانه ها محسوب می شود و به طور حدودی سالانه 3 میلیون دستگاه تلویزیون سونی تولید می نماید. بازار اصلی فروش این تلویزیون ها کشورهای اروپایی می باشد.


تلویزیون سونی ساخت کشور مکزیک

شرکت فاکسکان همانند دیگر کشور ها در سال 2010 کارخانه تولید تلویزیون سونی در کشور مکزیک را خریداری نمود و امروزه بازار فروش این برند در کشورهای آمریکای شمالی توسط این کارخانه تامین می شود.


تلویزیون سونی ساخت کشور مالزی

یکی از اصلی ترین مراکز تولید محصولات سونی به ویژه تلویزیون سونی در کشور مالزی قرار دارد. در این کشور دو مرکز تحقیق و توسعه و همچنین دو کارخانه بزرگ به منظور تولید تلویزیون سونی قرار دارد و بیشترین میزان تولید و فروش تلویزیون های سونی از طریق این دو کارخانه انجام می شود. سهم بزرگی از فروش تلویزیون سونی در کشورهای آفریقایی و آسیایی نیز در دست این دو کارخانه می باشد. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون سونی از بانه چنانچه با نام تولید کشور مالزی مواجه شدید از این موضوع تعجب نکنید. بسیاری از تولیدات این کارخانه امروزه در کشور ایران به فروش می رسد.

خرید تلویزیون سونی


تلویزیون سونی ساخت کشور چین

چین همانطور که احتمالا همگی می دانید یکی از بزرگ ترین کشورهای مونتاژ وسایل برند های معروف می باشد. البته شرکت فاکسکان تولیدات تلویزیون سونی در این کشور را جهت فروش در همین کشور محدود کرده است. با وجود تعداد متعددی از کارخانه های شرکت فاکسکان در این کشور (20 کارخانه) به طور دقیق اطلاعی در زمینه تولیدات تلویزیون سونی در آن ها وجود ندارد.


تلویزیون سونی ساخت کشور ژاپن

برند سونی همانطور که گفته شد واقع در کشور ژاپن می باشد. در این کشور سونی کارخانه های تولید تلویزیون خود را جهت فروش محدود به کشور خود نموده است و دلیل این امر بازار بسیار مناسب فروش تلویزیون سونی در این کشور می باشد. کارخانه های متعددی جهت مونتاژ و تولید تلویزیون سونی در کشور ژاپن وجود دارد و یکی از بهترین کیفیت های این تلویزیون ها متعلق به کشور ژاپن است.


تلویزیون سونی ساخت کشور روسیه

از سال 2009 در شهر Tver روسیه به وسیله شرکت های شخص ثالث اقدام به تولید تلویزیون سونی شده است و بازار هدف این کارخانه کشور های روسیه و همسایگان آن ها می باشد.


با توجه به نکات گفته شده می توان گفت کشورهای تولید کننده تلویزیون سونی امروزه قادر به تولید بهترین مدل ها و جدیدترین فناوری های این تلویزیون ها می باشند و بدلیل نظارت شدید برند و شرکت سونی بر روی تمامی کارخانه ها ، محصولات تولید شده در تمامی کشورها از بالاترین استانداردها برخوردار هستند.


در پایان اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می بایست به این نکته توجه نمایید که اصالت کالای مد نظر شما مهم ترین بخش خرید تلویزیون می باشد. بنابراین جهت انجام این کار حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید تلویزیون سونی نمایید. فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع لوازم الکترونیکی از شهر بانه این اطمینان را جهت اصالت کالا و همچنین قیمت مناسب برای خریداران محترم فراهم می نماید.