call تلفن : 1603613-0990

ظرفشویی QuadWash™ ال جی یک فناوری نوآورانه است که به شما امکان می دهد تجربه بهتری از شستشوی ظروف را داشته باشید. با استفاده از چهار شعاع شستشوی قوی، این سیستم موفق به از بین بردن هر گونه لکه و کثیفی روی ظروف شما می شود. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را داشته باشید، انتخاب ظرفشویی ال جی با فناوری QuadWash یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی این فناوری خواهیم پرداخت.


معرفی ظرفشویی ال جی QuadWash

یکی از بهترین و جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی ال جی، مدل های دارای فناوری QuadWash می باشد. با استفاده از فناوری ال جیDirect Drive™ ، ظرفشویی توانایی کاهش نویز و لرزش را دارا خواهد بود، بنابراین شما می توانید در طول شبانه روز از ظرفشویی خود، بدون ایجاد مزاحمت در منزل و سر و صدا استفاده نمایید.


با وجود صفحه نمایش لمسی ساده ال جی، کنترل کردن ظرفشویی QuadWash™ بسیار آسان است. شما می توانید برنامه های شستشو را انتخاب کنید و کارایی آن را تنظیم کنید. همچنین، سطح صدا و زمان شستشو را بر اساس برنامه های شستشو کنترل می کند. علاوه بر این، اکثر مدل های ظرفشویی ال جی با فناوری QuadWash™ دارای سیستم Auto Door™ هستند که به طور خودکار در هنگام پایان دوره شستشو درب آن را باز می کند. این ویژگی منحصر به فرد به شما کمک می کند تا ظروف خود را خشک و ضد بو نگه دارید.


با در کنار هم قرار گرفتن ویژگی های پیشرفته و کارآمد، ظرفشویی QuadWash™ ال جی به شما امکان می دهد تا به آسانی و بهترین عملکرد ممکن، ظروف خود را شستشو دهید. اگر به دنبال خرید ظرفشویی از بانه با قدرت و کارامدی بالا هستید، خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه با فناوریQuadWash™ مناسب شما خواهد بود.


امروزه اغلب خانواده ها در منازل خود از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند. با وجود تکنولوژی های پیشرو نظیر QuadWash ، بعضی از ظرفشویی ها هنوز هم نتوانسته اند مشکلاتی مانند عدم تمیز کاری اصولی، درخشش و یا از بین بردن اثر انگشت روی ظروف را حل کنند. بر همین اساس هنگام خرید ماشین ظرفشویی از بانه می بایست به فناوری های موجود در آن دقت نمود.



کدامیک از مدل های ظرفشویی ال جی از فناوری QuadWash بهره می برند؟

هم اکنون تقریبا تمامی مدل های جدید ظرفشویی ال جی از سال 2020 به بعد، دارای تکنولوژی QuadWash هستند. از بهترین و معروفترین سری این مدل ها می توان به مدل های سری LDF مانند ظرفشویی ال جی مدل LDF5545 و ظرفشویی ال جی مدل LDF5678  اشاره کرد. در مدل های سری DFB ظرفشویی ال جی DFB512، ظرفشویی ال جی  DFB325 و ظرفشویی ال جی DFB425 دارای این فناوری هستند و در سری مدل های XD ماشین ظرفشویی ال جی می توان فناوری QuadWash را در مدل های ظرفشویی ال جی XD88 و ظرفشویی ال جی XD90 مشاهده کرد.


اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه را داشته باشید، مدل های ذکر شده با فناوری QuadWash جز بهترین گزینه های پیش روی شما می باشند.


فناوری QuadWash در ظرفشویی ال جی چگونه می باشد؟

ظرفشویی ال جی با QuadWash™ یک سیستم شستشوی منحصر به فرد ارائه می دهد که با ترکیب تکنولوژی های مختلف، کارایی و تمیزی بیشتری را به کاربران خود ارائه می دهد. این سیستم شامل چهار شاخه پاشش آب است که به صورت افقی در بغل قسمت های کف ظرفشویی قرار دارند. این شاخه ها به طور همزمان حرکت می کنند و باعث شستشوی بهتر و یکنواختی فرایند شستشو ظروف می شوند.


یکی از ویژگی های برجسته این فناوری سیستم پاشش Catalytic Jets است که به وسیله نیروی آب ظروف را به طور کامل شستشو می دهد. این شاخه ها در طول مدت زمان شستشو به صورت متناوب در حرکتند و روی سطح ظروف اثر می گذارند تا هر نقطه ای از ظروف در معرض پاشش آب قرار بگیرد. این عمل باعث افزایش کیفیت شستشو و حذف کامل آلودگی ها و باکتری ها می شود.


همچنین فناوری QuadWash™ با تکنولوژی Multi-Motion ارائه می شود که در طول مدت زمان شستشو، اختلاف سرعت و جهت پرتاب آب را تنظیم می کند. این تنظیمات مختلف باعث می شود تا ظروف به صورت متناوب در طول مدت زمان کار دستگاه حرکت کنند و شستشوی بهتری بر روی سطح ظروف ایجاد شود. این فناوری همچنین در اثر انگشت روی ظروف تأثیر فوق العاده ای دارد و باعث شفافیت بیشتر و خشک تر شدن سریعتر ظروف می شود.


با توجه به اینکه ماشین های ظرفشویی به شبکه آب شهری متصل هستند، کیفیت آب وارد شده به دستگاه نقش بسزایی در نتیجه شستشوی ظروف دارد. برای حل این مشکل، ال جی تکنولوژی TrueSteam را به دستگاه های خود اضافه کرده است.  TrueSteam از تکنولوژی بخار استفاده می کند و ظروف را با بخار شستشو می دهد. بخار به عنوان یک وسیله برای شستشو دقیق و بدون لمس، کثیفی ها را به راحتی جدا می کند و با این کار شاهد خشک شدن سریع ظروف خواهیم بود.


با خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه با فناوری QuadWash برنامه های مختلفی برای شستشوی ظروف پیش رو دارید، از جمله برنامه های سرعت بالا، حالت تأخیردر شستشو و حالت اقتصادی یا اکونومی. همچنین، برای راحتی بیشتر کاربران، برنامه SmartThinQ™  را به ظرفشویی اضافه نموده اند که به وسیله اتصال دستگاه به تلفن همراه یا دیگر دستگاه های هوشمند امکان و کنترل و برنامه ریزی ظرفشویی خود از راه دور ممکن می سازد.


ظرفشویی ال جی با QuadWash™ همچنین دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که می توانند به طور دقیق با دکوراسیون داخلی و آشپزخانه شما ترکیب شود. متریال با کیفیت بالا و طراحی مدرن این ظرفشویی ها سبب محبوبیت بسزایی در این سری از مدل های ظرفشویی ال جی شده است که با تکنولوژی های پیشرفته ای مانند QuadWash™ خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه را به یک خرید ایده آل بدل نموده است.


سخن پایانی

به طور کلی، برنامه QuadWash™ در ظرفشویی ال جی نشانگر تلاش شرکت برای بهترین کیفیت شستشو و تمیزی ممکن است. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند Catalytic Jets،Multi-Motion  و TrueSteam این برنامه برای حل مشکلات شستشوی ظروف به وسیله ماشین های ظرفشویی طراحی شده است و می تواند به شما کمک کند تا ظروف شما شستشویی با درخشندگی و تمیزی بیشتری داشته باشند.


در پایان اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه با ویژگی های ذکر شده را داشته باشید، جهت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در خصوص خرید می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز در ارتباط باشید.