call تلفن : 1603613-0990

یکی از مواردی که هنگام خرید تلویزیون می بایست به آن دقت شود اطمینان از اصالت آن می باشد. ما در این مقاله قصد داریم برای کسانی که قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه را دارند نکاتی را بازگو نماییم تا به وسیله این نکات از اصل بودن تلویزیونی که قصد خرید آن را دارند اطمینان یابند.


تلویزیون ال جی

امروزه با وجود شرکت های مختلف در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون انتخاب مشتری جهت خرید را کمی با دردسر روبرو کرده است. برند ال جی که که یکی از معتبرترین شرکت های تولید تلویزیون می باشد از جمله شرکت های معتبری است که محصولات خود را به بازار عرضه می نماید. این شرکت کره ای سالیان متوالی به عنوان برترین شرکت های سازنده تلویزیون به شما می رود.همچنین امروزه قدم به قدم با پیشرفت تکنولوژی انواع تلویزیون های خود از جمله تلویزیون 4k را به بازار عرضه می نماید. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون 4k از بانه و دیگر مدل های برند ال جی را دارید می توانید پس از بررسی اصالت کالای خود با خیال راحت تلویزیون مورد نظر خود را از این برند خریداری نمایید.


اما نکاتی برای خرید تلویزیون ال جی وجود دارد که پیش از خرید می بایست به آن دقت نمایید. امروزه در کشور ایران با توجه به این که قیمت تلویزیون سیر صعودی داشته است افراد زیادی به دنبال خرید این کالا با قیمت های مناسب تری هستند. این اتفاق سبب شده است بسیاری از سودجویان محصولات خود را با برند های متفرقه اما با نام ال جی روانه بازار کنند تا با فریب قیمت پایین تلویزیون تقلبی را به مشتری بفروشند.

خرید تلویزیون ال جی


این موضوع بیشتر در هنگام خرید تلویزیون از بانه اتفاق می افتد. به دلیل این که هزینه گمرک برای اقلام وارد شده از سایر کشورها در مرز بانه گرفته نمی شود قیمت تلویزیون نسبت به سایر شهرها ارزان تر می باشد. این موضوع سبب افزایش واردات کالای تقلبی می شود که به نام برند هایی همچون ال جی و... به مشتریان عرضه می شود. بنابراین پیش از خرید تلویزیون ال جی می بایست به نکاتی جهت اصالت کالا دقت نمایید. این نکات عبارتند از:

جست و جوی مدل دستگاه در گوگل

اولین را برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی جست و جوی مدل دستگاه مورد نظر در جستجوگر گوگل می باشد. دستگاهی که قصد خرید آن را دارید دارای نام و نشان هایی است که معرف آن دستگاه می باشد. مدل تلویزیون ال جی معمولا دارای اعداد و حروف انگلیسی است که بر روی جعبه و یا بدنه دستگاه نوشته شده است. با جست و جو این مدل در گوگل تصاویر و مشخصات تلویزیون مورد نظر خود را می توانید  مشاهده نمایید. عموما پس از جست و جو اولین وبسایتی که برای شما نمایش داده می شود وب سایت شرکت ال جی می باشد. با ورود به این وبسایت شما می توانید محصول مورد نظر خود را جهت اصل بودن با تلویزیون نمایش داده شده در سایت ال جی از نظر ظاهر و مشخصات مطابقت داده تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.


نکته دیگری که درباره مدل دستگاه و همچنین سریال نامبر آن می بایست دقت گردد یکی بودن این مشخصات بر روی جعبه تلویزیون ال جی با مشخصات نوشته شده بر روی بدنه دستگاه می باشد. اگر تلویزیون برای شما ارسال شده و آن را از جعبه خارج کرده اید می توانید مدل و سریال نامبر درج شده بر روی جعبه را با مشخصات حک شده روی بدنه تلویزیون که معمولا در پشت دستگاه قرار دارد مطابقت داده تا از اصالت آن مطمئن شوید.


جعبه و بسته بندی تلویزیون ال جی

از دیگر روش هایی که می توان از اصل بودن تلویزیون ال جی مطمئن شد جعبه و یا کارتن آن می باشد. معمولا بر بررسی مدل دستگاه مورد نظر خود در سایت ها می توانید کارتن محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایید و آن را با محصول خود تطابق دهید اما اگر امکان این کار وجود نداشت می بایست به این نکته دقت کنید که عموما بسته بندی تلویزیون ال جی ساده و توضیحات مختصری درباره امکانات تلویزیون در گوشه ای از جعبه نوشته شده است. تلویزیون های تقلبی با برای گمراه کردن مشتری کارتن هایی با نوشته های زیاد و رنگ های مختلف و پر زرق و برق را تولید می کنند تا افراد را گمراه نمایند.بسته بندی تلویزیون ال جی اصل دارای لوگو چاپ شده بر روی کارتن و همچنین بدون رنگ بندی می باشد.


ریموت کنترل های تلویزیون ال جی

تمامی ریموت کنترل های تلویزیون ال جی از سال 2013 میلادی به بعد دارای فرم های مشخصی بوده که می توانید انواع آن را در تصاویر زیر ببینید. پس با مقایسه ریموت کنترل تلویزیون ال جی خریداری شده خود با عکس زیر می توانید از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید. لوگوی برند ال جی در تمامی ریموت کنترل های این شرکت در پایین ریموت حک شده اند که این لوگو در تلویزیون های متفرقه و تقلبی وجود ندارد.

ریموت تلویزیون ال جی


بررسی شماره ها و اعداد سریال نامبر تلویزیون ال جی

بر اساس قوانینی که از سال 2018 برای تمامی تلویزیون ها وضع شده است ، نامگذاری تلویزیون ال جی دچار تغییراتی شده است که می بایست با آموزش نحوه نام گذاری سریال نامبر پیش از خرید تلویزیون از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. با توجه به تصویر زیر تمامی اعداد و ارقاو و حروف های مندرج در سریال نامبر تلویزیون ال جی که بر روی کارتن و بدنه دستگاه نوشته شده است دارای اطلاعاتی است که درباره تلویزیون مورد نظر می باشد. در تصویر زیر تمامی تلویزیون های ال جی از سال 2011 تا 2019  با حروفی مشخص نام گذاری شده است. تولید تلویزیون ال جی در سال 2020 به حرف X معرفی شده است. سایر مشخصات از جمله این که تلویزیون در چه کشوری تولید ، تیونر تلویزیون ، منطقه فروش تلویزیون ، اندازه صفحه نمایش ، فناوری نانوسل و... را می توان با بررسی سریال نامبر دستگاه مطلع شد.

خرید تلویزیون ال جی از بانه


خرید تلویزیون ال جی از فروشگاه های معتبر

همانطور که گفته شد جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه به دلیل تقلب هایی که ممکن است در آن اتفاق بیفتد می بایست از فروشگاه مورد نظر خود اطمینان داشته باشید. یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید تلویزیون از بانه ، فروشگاه بانه نیاز می باشد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه محصولات و لوازم خانگی معتبر و بروز دنیا از بانه می تواند با تضمین اصالت کالای خود به مشتریان خریدی با خیال راحت را برای شما میسر سازد.