call تلفن : 1603613-0990

تلویزیون از آن دست وسایل الکترونیکی محسوب می شود که با توجه به برند ها و مدل های مختلف احتمال تقلبی بودن آن ها بسیار می باشد. متقلبان به منظور سود بیشتر خود از هر روشی استفاده می کنند تا تلویزیون تقلبی خود را با قیمت های مشابه اصل و یا بالاتر به مشتریان بفروشند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با مدل های 2020 یا بالاتر از آن را دارید پیشنهاد می کنیم به منظور جلوگیری از هرگونه تقلب و خرید تلویزیون تقلبی نکات و مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره می شود را توجه نموده تل با خیال راحت اقدام به خرید تلویزیون مورد نظر خود نمایید.


با توجه به وضعیت بازار خرید تلویزیون مطمئنا به قیمت های بالای آن ها بر اساس برند و ویژگی های آن ها برخورده اید. برخی از فروشندگان با فریب مشتریان خود و سوء استفاده از نا آگاهی آن ها تلویزیون هایی بی نام و نشان و یا مدل های قدیمی با امکانات کمتری را به جای تلویزیون مدل 2020 به فروش می رسانند. به همین دلیل اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می بایست با اطلاعات دقیق پیش از خرید خود از بروز این مسئله جلوگیری نمایید. واژه هایی همچون مدل 2020 یکی از روش های سودجویان به منظور فریب مشتریان در هنگام خرید تلویزیون می باشد که می بایست به آن توجه بیشتری نمایید.


فریب مشتریان از راه جعل کالای تقلبی به جای اصلی

یکی از راه هایی که متقلبین برای فروش تلویزیون انجام می دهند شیوه هایی همچون بسته بندی با نام های برند های همچون تلویزیون سامسونگ یا ال جی و یا چسباندن برچسب هایی بر روی جعبه و تلویزیون می باشد که به خریدار کالایی اصل را القا می نماید. به همین دلیل چنانچه فردی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارد آگاهی نسبت به کالای مورد نظر خود نداشته باشد ، فرد متقلب با فریب پایین بودن قیمت تلویزیون بانه و یا ایجاد شباهت هایی در بسته بندی و... می تواند به راحتی کالای تقلبی خود را به مشتری بفروشد.


استفاده از واژه های فریب دهنده توسط فرشندگان متقلب

برخی از فروشندگان با استفاده از قدرت مکاله و استفاده از واژه های فریب دهنده می توانند به راحتی کالای تقلبی خود را به مشتریان خود بفروشند. برخی واژه های مانند تلویزیون مدل 2020 از آن دست صحبت هایی است که در میان متقلبین بسیار روال دارد. چنین افرادی با بکار بردن این جملات می توانند مشتری که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارد را متقائد نماید که تلویزیونی جدید و بروز را خریداری کرده است اما با تحقیق بیشتر بر روی محصول متوجه می شوید که تلویزیون خریداری شده شما محصول سال های قبل است. به طور مثال تلویزیون SM8100 از برند ال جی که محصول سال 2019 می باشد را برخی سودجویان با نام مدل 2020 و برچسسب های این سال بر روی جعبه به مشتریانی که برای خرید تلویزیون مراجعه نموده اند می فروشند.


بنابراین هنگام خرید تلویزیون از بانه به این نکته می بایست دقت شود که کالای مورد نظر خود را پیش از خرید با جستجو در اینترنت به طور کامل بررسی نموده تا جلوی این اتفاق گرفته شود.


شماره سریال و مدل تلویزیون

شماره سریال بیشتر تلویزیون های اصل شامل کد هایی است که با استفاده از آگاهی از آن ها می توان اطلاعات کاملی از تلویزیون مورد نظر بدست آوریم. تطابق این شماره بر روی بسته بندی ، دفترچه و همچنین بر روی خود دستگاه می تواند اولین راه برای جلویگیری از تقلب در این زمینه باشد. همچنین با بررسی مدل دستگاه و جستجو آن در گوگل می توانید وارد سایت شرکت تولید کننده تلویزیون مورد نظر خود شوید و با بررسی ظاهر و امکانات آن خرید تلویزیون از بانه خود را با اطمینان انجام دهید. جهت اطلاعات بیشتر مقالات تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون سامسونگ یا تشخیص اصل بودن تلویزیون ال جی را مشاهده نمایید.


سریال های درج شده بر روی تلویزیون ال جی و سامسونگ دارای اطلاعات کاملی از تلویزیون مورد نظر شما می باشد که با آگاهی از آن می توان درباره کیفیت ، امکانات و اصل بودن آن ها اطمینان حاصل کرد.

خرید تلویزیون سامسونگ


با توجه به تصاویر زیر می توان به راحتی تلویزیون مدل 2020 یا قدیمی تر را از روی سریال نامبر دستگاه تشخیص داد تا متقلبین نتوانند مدل های تقلبی یا قدیمی خود را به جای تلویزیون مورد نظر شما به فروش برسانند. نام گذاری هر تلویزیون بر اساس قاعده بوده و هر حرف یا عدد در آن بیان گر اطلاعاتی از آن می باشد. از اطلاعات سال تولید تا کشور سازنده و یا سایز تلویزیون و... در این سریال نامبر درج می گردد. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون از بانه جهت استعلام سال تولید و اطمینان از آن می توان به سریال نامبر برند مورد نظر دقت نمود.

خرید تلویزیون ال جی


در تلویزیون های ال جی از سال 2018 به بعد سریال نامبر های به منظور یگپارچگی با سایر برند ها دچار تحولاتی شد که حرف یکی مانده به آخر بیانگر سال دستگاه می باشد. حرف M مربوط به تلویزیون های سال 2019 و حرف N بیانگر مدل تلویزیون 2020 در این دستگاه ها می باشد. به طور مثال تلویزیون ال جی با سریال 65NANO99UNA جز مدل های سال 2020 این برند می باشد. این مدل از سریال نامبر ها مربوط به تلویزیون های دارای فناوری نانوسل ال جی است. 

خرید تلویزیون از بانه


با بررسی سریال نامبر دستگاه مورد نظر خود پیش از خرید تلویزیون از بانه می توانید اطلاعات کاملی از سال ساخت و امکانات و ویژگی های آن در اختیار داشته باشید تا خرید مطمئنی را از بانه انجام دهید. دقت به معتبر بودن فروشگاه مورد نظر خود به منظور خرید تلویزیون از بانه یکی دیگر از نکات مهم می باشد تا اطمینان کامل از اصالت کالا خود داشته باشید.

خرید تلویزیون


خرید تلویزیون ال جی


فروشگاه بانه نیاز یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید تلویزیون از بانه می باشد که با تضمین ضمانت اصالت کالا خیال مشتری را می تواند از این بابت آسوده نماید. چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید می توانید با جستجوی محصول مورد نظر خود در سایت خرید مطمئنی را از ما تجربه نمایید.