call تلفن : 1603613-0990

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید ماشین ظرفشویی برند بوش می باشد. خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه به عنوان یکی از برترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد خرید این وسیله را دارند.در کنار این موضوع می بایست به این نکته هم اشاره کرد که عموما قیما ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برند ها بیشتر می باشد و این موضوع به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در آن می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از بهترین تکنولوژی های این برند بپردازیم.با ما همراه باشید.


تکنولوژی زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

از جمله هوشمندانه ترین تکنولوژی های به کار رفته در ماشین ظرفشویی بوش بهره گیری از تکنولوژی زئولیت است. در حقیقت زئولیت نوعی سنگ با قابلیت بالای جذب رطوبت و تبدیل آن به حرارت می باشد.این سنگ به طور طبیعی در طبیعت وجود دارد و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی به منظور کاهش مصرف انرژی و همچنین کمک به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند. بنابراین با خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه با این ویژگی می توانید یکی از کم مصرف ترین مدل های ظرفشویی را در اختیار داشته باشید.


با استفاده از تکنولوژی زئولیت مصرف برق تا 10% نسبت به سایر دستگاه ها کاشه پیدا می کند و در کنار این موضوع از ایجاد لک آب پس از خشک کردن بر روی ظروف جلوگیری به عمل خواهد آورد.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید و این تکنولوژی برای شما اهمیت دارد می بایست به دنبال ظرفشویی بوش با مدل های بالای آن باشید.

خرید ماشین ظرفشویی از بانه


تکنولوژی Active Water در ماشین ظرفشویی بوش

از دیگر تکنولوژی های منحصر به فرد به کار رفته در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی بوش ، قابلیت Active Water می باشد.این تکنولوژی به گفته خود شرکت بوش یکی از برترین تکنولوژی های خلق شده توسط این شرکت است که به منظور کاهش مصرف آب در کنار شست و شو دقیق تر به کار گرفته شده است.نحوه انجام کار این تکنولوژی بدین شکل است که با استفاده از این فناوری که به وسیله سنسور های مختلف در داخل دستگاه کار می کند ، بر اساس میزان ظروف در داخل دستگاه اقدام به مصرف آب می نماید.این سنسور ها قادر به تشخیص ابعاد و وزن ظروف می باشند تا چنانچه میزان ظروف کمی در دستگاه باشد از آب کمتری جهت شست و شو استفاده نماید و در مصرف آب صرفه جویی به عمل خواهد آمد.


این موضوع برای افرادی که قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارند قطعا جز نکات مهم محسوب می شود تا بتوانند در مصرف آب صرفه جویی نمایند. در جدیدترین مدل های ماشین ظرفوشیی بوش شاهد فناوری پیشرفته اکتیو واتر یعنی Active Water Plus هستیم که به گفته تیم ابداع کننده آن با حجم 10 لیتر آب می توان به میزان 4000 لیتر آب استفاده مفید نمود.


تکنولوژی Aqua Sensor در ماشین ظرفشویی بوش

سنسور های مختلفی در ظرفشویی های جدید بوش به کار گرفته شده است که یکی از آن ها Aqua Sensor می باشد. روند انجام کار این سنسور با استفاده از پرتوهای مادون قرمز می باشد که قادر به تشخیص مقدار کثیفی آب در هنگام شست و شو ظروف استدر حقیقت این نور با برخود به آب می تواند ذرات کثیفی برداشته شده از ظروف را تشخیص و بر اساس میزان املاح تشخیص داده شده فرمان استفاده مجدد از آب برای شست و شو را می دهد.در صورت آلودگی آب فرمان تخلیه آن صادر خواهد شد.


تکنولوژی Load Sensor در ماشین ظرفشویی بوش

این سنسور به منظور تشخیص وزن ظروف داخل دستگاه می باشد.چنانچه در داخل ماشین ظرفشویی ظروف بزرگی همچون قابلمه وجود داشته باشد برای شست و شو نیاز به میزان آب بیشتری است. بنابراین پس از تشخیص این سنسور ظروف بزرگ تمیز تر شسته می شوند.بنابراین در صورت افزایش وزن داخل ظرفشویی ، میزان آب ورودی بیشتر می شود تا کیفیت شست و شو افزایش یابد.بر عکس این موضوع هم صدق می کند این یعنی با کاهش وزن میزان آب ورودی کاهش خواهد یافت.


تکنولوژی Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

این نوع قابلیت که در بیشتر مدل های ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد بدین منظور طراحی شده است که بتوان هنگام روشن کردن دستگاه نیمی از ظرفیت دستگاه به کار گرفته شود که این موضوع به کاهش مصرف آب و انرژی کمک شایانی می کند. همانطور که می بینید چنانچه قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه را داشته باشید ، تمرکز این برند با استفاده از فناوری های طراحی شده بر روی کاهش مصرف انرژی و در نهایت کمک به حفظ محیط زیست می باشد.

خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه


تکنولوژی Heat Exchanger در ماشین ظرفشویی بوش

از دیگر فناوری هایی که به منظور کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش در نظر گرفته شده است فناوری Heat Exchanger می باشد.این فناوری انرژی حرارتی به واسطه گرم شدن محیط در هنگام شروع به کار دستگاه را جذب و ذخیره سپس به منظور گرم کردن مجدد آبی که برای آبکشی مورد نیاز است استفاده می کند. این فناوری قادر به کاهش مصرف برق می باشد.


تکنولوژی محافظت از ظروف شیشه ای

با بررسی و تشخیص میزان سختی آب با سنسورهای تجهیز شده در این دستگاه و اقدام به تنظیم کردن آن ، ماشین ظرفشویی بوش با این فناوری می تواند اقدام به محافظت از ظروف شیشه ای نماید تا آسیبی به آن ها وارد نشود.


در پایان اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید می توان برند بوش را به عنوان یکی از بهترین برند ها در تولید ماشین ظرفشویی نام برد.شما می توانید جهت خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه با ما در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز در ارتباط باشید.