call تلفن : 1603613-0990

در سال 2020 برند های معتبر تولید یخچال فریزر با تولید و ارائه جدیدترین محصولات خود توانستند تغییر و تحول اساسی در بازار یخچال فریزر دهند و محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد را روانه بازار کنند. اگر قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به معرفی 5 مدل از بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2020 بپردازیم.


معرفی یخچال ساید بای ساید

این مدل از یخچال فریزر ها عموما دارای 2 تا 4 درب هستند و از وسط به دو نیم تقسیم می شوند.به دلیل دارا بودن فضای نسبتا زیادی که دارند ، خرید یخچال ساید بای ساید مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد. البته توجه به این موضوع که این نوع یخچال ها فضای زیادی را اشغال می کنند باید در نظر گرفته شود تا پیش از خرید یخچال از بانه مکان مناسب برای قرارگیری آن در نظر گرفته شود.


امروزه با توجه به ویژگی هایی که برای این نوع یخچال ها در نظر گرفته شده است ، بسیاری از افراد را متقاعد به خرید یخچال ساید بای ساید نموده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر مدل های یخچال به دلیل فضای بیشتر و امکانات بالاتر بیشتر می باشد اما در صورت خرید یخچال ساید بای ساید با برندی معتبر می توان از آن تا سال های زیادی استفاده نمود.


بهترین برند های تولید یخچال ساید بای ساید

امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید یخچال فریزر های ساید بای ساید می نمایند که در میان این برند ها می توان به برند های ژاپنی ، آلمانی و همچنین کره ای اشره کرد که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. بهترین برند ها برای خرید یخچال از بانه برند هایی همچون سامسونگ ، ال جی ، بوش ، دوو و... می باشند که از پر فروش ترین برند ها در کشور می باشند. این برند ها در سال 2020 اقدام به تولید یخچال فریزر های ساید بای ساید با بهترین ویژگی ها نموده اند که در ادامه به معرفی 5 مدل از برترین مدل های سال 2020 می پردازیم.


1.یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل HM34

در سال 2020 شرکت سامسونگ جدیدترین یخچال ساید بای ساید خود را روانه بازار کرد. این یخچال با طراحی جذاب و در رنگ نقره ای روانه بازار شد. از مهم ترین ویژگی های به کار رفته در این نوع یخچال می توان به فناوری Cool Select Zone اشاره کرد.این قابلین در حقیقت محفظه ای مخصوص در داخل یخچال است که می توان بر اساس نیاز دمای آن را تغییر داد.از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به موتور کم مصرف و با عمر زیاد کمپرسور اینورتر آن اشاره کرد.

خرید یخچال سامسونگ از بانه


استفاده از صفحه نمایش هوشمند بر روی درب این یخچال علاوه بر زیبایی ، کار کردن با یخچال را بسیار راحت تر از قبل نموده است. استفاده از سیستم خنک کننده دو گانه در این یخچال سبب می شود دستگاه به صورت کاملا اتومات رطوبت مورد نیاز داخل یخچال را حفظ و به سبب آن مواد غذایی کیفیت خود را از دست ندهند. فیلتر مخصوص جلوگیری از بو در محیط دستگاه نیز به کار گرفته شده است که با استفاده از آن محیط عاری از هرگونه بوی باقی مانده از مواد غذایی می شود.


اگر قصد خرید یخچال سامسونگ از بانه و در مدل ساید بای ساید را داشته باشید ، این دستگاه یکی از بهترین مدل های سال 2020 می باشد و قطعا نیاز شما را برطرف خواهد نمود.


2.یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034SS

برند دوو همواره یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید لوازم خانگی بوده است. این مدل از یخچال فریزر دوو که از جدیدترین محصولات این برند می باشد دارای ویژگی هایی همچون هوشمند سازی سرمایش (بررسی هوشمند دمای داخلی و بیرونی یخچال و تامین سرمای کمپرسور بر اساس آن) ، استفاده از پنل الکترونیکی هوشمند برای تنظیمات دستگاه و سالم ماندن مواد درون یخچال ، طراحی شیک و به روز و... می باشدو مصرف انرژی آن A+ است. علاوه بر این دستگاه دارای آبسرد کن در درب خود است و صدای موتور بسیار کمی دارد.

خرید یخچال دوو از بانه


3.یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104

یکی از بهترین و جدیدترین محصولات عرضه شده در سال 2020 متعلق به برند بوش و یخچال فریزر KAD80A104 می باشد. این دستگاه از نظر ظاهری و زیبایی جز یخچال های مدرن محسوب می شود.از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به مصرف انرژی بسیار کم ، دسترسی به داخل یخچال با استفاده از قابلیت درب بیرونی بر روی درب اصلی ،آبسرد کن و یخ ساز بر روی درب ،بهره مندی از قابلیت گردش هوا به صورت چند گانه که این ویژگی سبب ایجاد دمای متعادل و سرمای یکسان در سرتاسر محیط و قفسه های دستگاه می شود. این دستگاه دارای ظرفیت 668 لیتری بوده و از فناوری جلوگیری از برفک بهره می برد. همچنین استفاده از فناوری خاص در این دستگاه سبب می شود میوه و سبزیجات مدت زمان بیشتری سالم بمانند.

خرید یخچال بوش از بانه


4.یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X31FTKHL

به جرات می توان گفت این مدل از یخچال فریزر ال جی از مدرن ترین مدل های یخچال فریزر در سال 2020 محسوب می شود.علاوه بر ظاهر زیبا و شیک آن (طراحی با رنگ نقره ای مات) ، متریال به کار رفته در این یخچال از بارز ترین ویژگی های آن می باشد.شاید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X31FTKHL کم صدا ترین یخچال تولید شده توسط شرکت ها تا به امروز باشد. بنابراین اگر قصد خرید یخچال از بانه را دارید و این موضوع برای شما اهمیت دارد ، خرید یخچال فریزر ال جی مدل GR-X31FTKHL بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

خرید یخچال ال جی از بانه


استفاده از تکنولوژی Instaview DoorinDoor یا همان درب شیشه ای سبب می شود بدون نیاز به باز کردن درب یخچال از مواد غذایی موجود در دستگاه مطلع و بر اساس آن اقدام به باز کردن درب نمایید.این کار سبب کاهش مصرف انرژی می شود.همچنین بهره گیری از فیلتر +HygieneFresh سبب می شود کلیه میکروب های موجود در محیط یخچال از بین بروند.از دیگر ویژگی های به کار رفته در این دستگاه می توان به ظرفیت بالای دستگاه ، قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل دستگاه از راه دور ، بهره گیری از موتور کم مصرف اینورتر و... اشاره کرد.


5.یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل G26

برند سامسونگ هر ساله انواع مختلفی از یخچال ها در مدل ها و با ویژگی های متفاوت را روانه بازار می کند که یکی دیگر از بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید سال 2020 به مدل G26 آن تعلق دارد. این دستگاه دارای ویژگی هایی همچون Twin Cooling Plus (برای ماندگاری طولانی تر مواد داخل یخچال) ، استفاده از موتور کم مصرف و با طول عمر بالای اینورتر ، ویژگی Moist Fresh Zone که می تواند در محفظه ی مواد غذایی میزان رطوبت را به صورت خودکار تغییر دهد ، فناوری Space Max و همچنین تکتولوژی Silver Nano که قادر به از بین بردن باکتری ها است می باشد.

خرید یخچال از بانه


در پایان اگر قصد خرید یخچال از بانه را دارید می توانید تنوع زیادی از انواع برند ها را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مشاهده و پس از بررسی و مقایسه هریک از آن ها اقدام به خریدی مطمئن و با تضمین اصالت کالا نمایید.