call تلفن : 1603613-0990

یکی از مواردی که در هنگام خرید تلویزیون از بانه می بایست به آن دقت کرد ، تعداد فروش و استقبال متقاضیان می باشد. در این مقاله به بررسی پرفروش ترین تلویزیون های سال 2021 خواهیم پرداخت تا به واسطه آن اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ، جهت بررسی و مقایسه هر یک از آن ها انتخاب مناسبی را داشته باشید.


تلویزیون ال جی مدل NANO86 2021

تلویزیون های برند ال جی همواره جز پرفروش ترین تلویزیون های بازار می باشد. مدل NANO86 که در سال قبل با همین نام وارد بازار شده است ، در سال 2021 نیز شاهد تغییرات و اضافه شدن ویژگی های خاصی است که به سبب آن توانسته است جز پرفروش ترین تلویزیون های سال 2021 لقب گیرد.این تلویزیون دارای فناوری نانوسل می باشد و یکی از مهم ترین تغییرات آن نسبت به نسل پیشین خود بهره گیری از پردازنده هوشمند نسل چهارم خود می باشد.


تلویزیون نانو 86 ال جی از طراحی زیبا و ساده ای بهره گرفته است و به واسطه حاشیه و فریم کم آن می تواند زیبایی دو چندانی به محیط بدهدهمچنین استفاده از قابلیت های هوشمندی که در این تلویزیون نهفته است دلیل دیگری بر میزان فروش آن می باشد.به دلیل بهره گیری از فناوری نانوسل ، این تلویزیون از کیفیت رنگی بسیار بالایی برخوردار بوده و رنگ ها بسیار درخشان و شفاف تر از سایر تلویزیون ها به نمایش در می آیند. این تلویزیون که جز سری هفت تلویزیون های ال جی محسوب می شود دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که این بدین معناست که تراکم پیکسلی بسیار بالایی را در خود دارد.


سیستم عامل تلویزیون NANO86 ال جی همچون سایر تلویزیون های هوشمند این برند WebOS می باشد که به سبب آن قابلیت ها و توانایی های مختلفی را در دسترس کاربر قرار می دهد.بازدید از شبکه های اجتماعی ، گشت و گذار در صفحات وب و... از ویژگی های این سیستم عامل است که در کنار پردازنده به روز شده ، سرعت قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار می دهد.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، برند ال جی همواره یکی از بهترین گزینه های خرید محسوب می شود و می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید تلویزیون ال جی از بانه با مدل NANO86 2021 نمایید.

خرید تلویزیون از بانه


تلویزیون شیائومی مدل P1

چند سالی است که برند شیائومی پا به تولید تلویزیون های هوشمند گذاشته است و با توجه به قیمت و کیفیت مناسبی که این تلویزیون ها داشته اند توانسته اند میزان فروش بالایی داشته باشند. تلویزیون P1 شیائومی یکی از مدل های محبوب و پر طرفردار این برند چینی می باشد که در سال 2021 سهمی بزرگی از میزان فروش تلویزیون را به خود اختصاص داده است.طراحی بسیار جذاب با حاشیه ها و ضخامت بسیار کم این تلویزیون یکی از ویژگی های برتر آن است که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می نماید.تلویزیون P1 شیائومی جز تلویزیون های میان رده این برند محسوب می شود و به همین خاطر دارای قیمت مقرون به صرفه تری است.


البته این نکته را نباید نادیده گرفت که مدل های میان رده به منظور کاهش قیمت تمام شده دارای کیفیت متوسطی از نظر ساخت می باشند و بدنه تلویزیون P1 شیائومی نیز به همین دلیل از پلاستیک ساخته شده است.البته این تلویزیون از نظر کیفیت تصاویر عملکرد فوق العاده ای داشته و با بهره گیری از صفحه نمایش 4K ، استفاده از پنل PVA که قادر به ایجاد کنتراست مناسب است ، استفاده از دو اسپیکر 10 واتی و... توانسته است بازار فروش تلویزیون های میان رده را در دست بگیرد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و با قیمت مناسب را داشته باشید ، خرید تلویزیون شیائومی مدل P1 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


تلویزیون سامسونگ مدل Q80A

رقابت بین دو قول کره ای تولید تلویزیون یعنی ال جی و سامسونگ همه ساله ادامه دارد و تلویزیون سامسونگ نیز همواره جز پرفروش ترین تلویزیون ها به شمار می رود. تلویزیون سامسونگ مدل Q80A که در سال 2021 توسط این کمپانی تولید و روانه بازار شد ، توانست جز پرفروش ترین تلویزیون های این برند باشد و به نوعی جایگزین مدل Q80T سال 2020 محسوب می شود.


طراحی زیبا و باریک ، استفاده از فناوری کوانتومی که به سبب وجود آن شاهد کیفیت و وضوح تصاویر به مراتب بالاتری هستیم ، استفاده از پنل VA ، بهره گیری از سیستم عامل به روز شده تایزن در این تلویزیون که قابلیت های گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد ، سیستم صوتی و اسپیکر های با کیفیت و... همه و همه توانسته است رضایت مشتریان این برند را جلب نماید و جز پرفروش ترین تلویزیون های سال 2021 لقب گیرد.خرید تلویزیون سامسونگ از بانه یکی از انتخاب های همواره مناسب برای مشتریان می باشد.بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ، تلویزیون Q80A 2021 سامسونگ جز گزینه های مناسب برای شما خواهد بود.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


تلویزیون سونی مدل A90J

پیش از آن که بازار تلویزیون ها را برند هایی همچون ال جی و سامسونگ در اختیار بگیرند ، برند سونی با تولید تلویزیون های بسیار با کیفیت خود همواره رتبه نخست را در فروش تلویزیون در اختیار داشت. این برند همچون گذشته فروش قابل توجهی را دارد و در سال 2021 با تولید تلویزیون A90J توانست فروش خوبی از این محصول داشته باشد.این تلویزیون جز سری Master تلویزیون های سونی محسوب می شود و مجهز به صفحه نمایش 4K است.علاوه بر زیبایی و ضخامت کم این تلویزیون ، امکانات زیادی در آن نهفته است که به سبب آن قیمت تلویزیون سونی مدل A90J را در رده تلویزیون های گران قیمت قرار داده است.


بهره گیری از پنل WRGB که به سبب آن شاهد کنتراست و روشنایی بالاتر ، زاویه دید بالا ، استفاده از پردازنده قدرتند Cognitive XR ،سیستم عامل Google TV ، سیستم پخش صدای 30 واتی و... تنها بخشی از امکانات نهفته در این تلویزیون می باشدهمانطور که گفته شد قیمت این تلویزیون نسبت به سایر رقبا کمی بالاتر است که البته در تلویزیون های سونی این موضوع همواره وجود دارد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با بهترین کیفیت و فناوری را دارید این مدل از تلویزیون 2021 سونی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

خرید تلویزیون سونی از بانه